וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלונסו הוא מהיחידים שחושבים שרונאלדו לא יזכה בכדור הזהב"

אנצ'לוטי הגיב בעקיצה לדברים של אקס ריאל, שאמר: "נוייר הוא זוכה ראוי". קשר באיירן התקשר לרונאלדו והתנצל על הדברים, אך לא הרים טלפון לקסיאס לאחר שאמר: "נוייר הוא השוער הטוב ביותר ששיחקתי איתו, בפער גדול"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער עם צ'אבי אלונסו. AP
לא מעט מתח בין אלונסו לקבוצתו הישנה/AP

צ'אבי אלונסו עזב את ריאל מדריד בפתאומיות בקיץ האחרון ועבר לשחק בבאיירן מינכן. הקשר הספרדי מתאקלם היטב בבוואריה והשבוע עורר סערה גדולה ביחסים שלו מול האקסית. בראיון ל"בילד" ביום רביעי אמר אלונסו: "מנואל נוייר יהיה זוכה ראוי מאוד בכדור הזהב, אם הוא יקבל את הפרס". התואר האישי היוקרתי יחולק לזוכה המאושר בעוד כחודשיים וכריסטיאנו רונאלדו צפוי לדעת רבים לשמור על התואר בזו זכה בשנה שעברה.

מי שהגיב לדברים של אלונסו הוא מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, שהיחסים המעורערים שלו עם הקשר הספרדי כנראה הובילו לפרידה בין הצדדים. אנצ'לוטי ירה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול אייבר (שבת, 19:00): "קראתי את הדברים שהוא אמר וזו הדעה שלו. אני מעדיף לא להיכנס לזה יותר מדי. הוא אחד האנשים היחידים בעולם שחושבים שכריסטיאנו לא יזכה בכדור הזהב. הוא יזכה בו. אני יכול להבין שצ'אבי מדבר ככה על חבר לקבוצה כמו נוייר. אולי לאנשים מפריע שכריסטיאנו זוכה בתארים. כל אחד יכול להביע את דעתו. בשנה שעברה הייתה תחרות גדולה על התואר הזה והרבה דעות שונות. השנה, גם אם לא הייתי המאמן של ריאל מדריד, הייתי חושב שלא יכול להיות שכריסטיאנו לא יזכה בתואר הזה. הוא בלט בכל הטורנירים הקבוצתיים, הוא היה חשוב מאוד עבורנו בצ'מפיונס. השנה אין שום ספק לגבי הזוכה. בשנה הבאה...".

אלונסו עצמו, כך ידעו לדווח כלי התקשורת השונים בספרד, התקשר לרונאלדו ואמר שהוא מתנצל אם הדברים שלו פגעו בפורטוגלי. אלונסו שאל את רונאלדו אם הוא אכן נעלב והסביר לו שאמר באותו ראיון מדובר: "הזוכה בתואר צריך להיות שחקן גרמני או כריסטיאנו". רונאלדו ענה לקשר הספרדי שהוא יכול להיות רגוע, כי מבחינתו הכול בסדר ואין שום בעיה עם הציטוטים.

לעומת הטלפון לרונאלדו, אלונסו ממש לא התקשר ללבן את העניינים מול חברו לנבחרת ספרד ושוער הבלאנקוס, איקר קסיאס, זאת לאחר שהוא אמר באותו ראיון: "מנואל נוייר הוא השוער הטוב ביותר ששיחקתי איתו, בפער ענק מהאחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully