וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה שתכריע האם אברהם גרנט יאמן את נבחרת גאנה

בגאנה טוענים כי נשיא ההתאחדות ושר הספורט יחליטו בקרוב האם למנות את הישראלי, או להישאר עם המאמן הזמני. דיווח: כוכבי הנבחרת ביקשו לדחות את מינוי גרנט עד אחרי אליפות אפריקה

אברהם גרנט במשחק טניס בווימבלדון. Clive Brunskill, GettyImages
תשובה סופית: בקרוב. גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

האם אברהם גרנט ימונה באופן רשמי למאמן נבחרת גאנה? תשובה לכך נקבל ככל הנראה ב-24 השעות הקרובות. התקשורת בגאנה מדווחת היום (שישי) על פגישה גורלית בין נשיא ההתאחדות המקומית קווסי ניאנטאקי ושר הנוער והספורט במדינה, מהאמה איירינגה, בסיומה אמורה להתקבל החלטה סופית בנושא.

בגאנה טוענים כי גרנט, שאמור היה לצפות במשחק המוקדמות האחרון של הנבחרת מול טוגו, לא הופיע להתמודדות ביום רביעי, וייתכן שהסיבה היא הסחבת במשא ומתן הממושך בינו ובין ההתאחדות. היום,לפי דיווחים, הוא שב לבריטניה.

על פי אתר ghanaweb, עדיין קיימות מחלוקות פנימיות מסוימות, ויש קולות שתומכים בהשארתו של המאמן הזמני מקסוול קונאדו, שהחליף את קווסי אפייה והוליך את הכוכבים השחורים לאליפות אפריקה.

אגב, מספר כלי תקשורת בגאנה דיווחו כי כוכבי הנבחרת אסמואה גיאן ואנדרה אייוו ביקשו מההתאחדות לדחות את מינויו של הישראלי עד אחרי אליפות אפריקה, מתוך מחשבה שלא יהיה לו מספיק זמן להתכונן לטורניר שייפתח בגינאה המשוונית ב-17 בינואר 2015, אולם השניים דחו את השמועות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully