וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל רעננה: "הפסד יגרום למחול שדים מטורף"

21.11.2014 / 13:06

בנתניה דרוכים למשחק גורלי (ש', 18:30) ומתעסקים בצרות הכלכליות: "התחושה היא שלא נקבל משכורות הרבה זמן". סבע יפתח במקום בן שושן, גביש על הספסל. ברעננה, והבה ורוזנבאום יפתחו

מחזור 9מחצית22/11/2014
מכבי נתניה
    0
      הפועל רעננה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגת העל: 2. שניהם בעונת 09/10, שניהם לא הוכרעו.

      * כל אחד משני המפגשים בין הקבוצות הסתיים בתיקו 1:1.

      * בשני המשחקים נתניה הובילה ורעננה השוותה.

      * כל אחת משתי הקבוצות שיחקה 4 פעמים באצטדיון בנתניה העונה. מכבי נתניה כבשה ספגה פי 2 מהפועל רעננה (8:10 מול 4:5).

      * לפי הסטטיסטיקה של המגרש בנתניה, רעננה פייבוריטית: מ-45 המשחקים שנערכו שם 19 פעמים האורחת יצאה מנצחת (לעומת 17 פעמים המארחת). תיקו זו תוצאה נדירה, רק 9 פעמים.

      * עברו שבועיים, אבל עדיין מדובר במקרה נדיר: גיא ברגר שפט גם את משחק הליגה הקודם של רעננה, מול הפועל תל אביב.

      נתונים: דריבליסט

      יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
      מנסה להתמקד בפן המקצועי. יוסי מזרחי/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      אווירה מתוחה הבוקר (שישי) באימון מכבי נתניה. יוסי מזרחי אמנם ניסה לקחת את השחקנים רק לפן המקצועי שלפני המשחק, אבל הם עדיין עוסקים באלי שגב ובעיכוב המשכורות. אחד השחקנים אמר בתום האימון: "סיכמנו לא לדבר על הבעיות הכספיות כל עוד אנחנו לא משביתים את האימונים. זה היה ההסכם בין כל השחקנים בתחילת השבוע. אבל ברור שהמחשבות רצות על מה שיהיה והאם יהיו בשבוע הבא משכורות. התחושה של מרבית השחקנים היא שנקבל את משכורות חודש אוקטובר, אבל אחרי זה לא נראה משכורות במשך הרבה זמן".

      שחקן נוסף אמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד מקווה שננצח את רעננה. הכוח שלנו הוא עדיין מהקהל שאמור לבוא ולתמוך בנו. אסור לנו לאבד את הקהל ואם נפסיד לך תדע לאיזה כיוונים, נלך. הפסד יגרום למחול שדים מטורף". באסיפת הוידאו התמקד יוסי מזרחי באנתוני נווקאמה. הוא ביקש להקפיד בשמירה עליו ומכל השחקנים שיהיו בסביבתו, ביקש ריכוז מלא. במקביל אמר המאמן לשחקנים: "הפועל רעננה זו גם קבוצה חזקה שקשה להגיע מולה למצבים, כך שצריך לנצל כל מצב אליו נגיע".

      עמית בן שושן החלים מפציעת הגב שליוותה אותו לאורך כל השבוע, יהיה בסגל אבל לא יפתח בהרכב. את מקומו יתפוס דיא סבע שממעט לקבל קרדיט בהרכב הפותח. מזרחי שקל להעלות שלושה בלמים, אבל יסתפק לבסוף בכריסטיאן סרגי ועידו לוי. עודד גביש יתלבש ויהיה על הספסל. ירין חסן, אנס דאבור ועמרי קנדה לא יהיו בסגל.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      שחקן מכבי פתח תקוה דיא סבע. קובי אליהו
      מקבל הפעם את הקרדיט. דיא סבע/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: הפועל רעננה

      הפועל רעננה תתארח באצטדיון שמשמש כמגרשה הביתי במהלך העונה. חיים סילבס יחסר את בן בנימין המורחק ויקיר שינה שסוחב פציעה ובמקומם יפתחו ערן רוזנבאום ובן והבה בהופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה. צמד שחקני נבחרת זמביה, עמנואל אמבולה ואוואנס קאנגווה שבו ארצה לפנות בוקר ממשחקי מוקדמות אליפות אפריקה לאחר שהעפילו עם נבחרתם לאליפות שתיערך בחודש ינואר.

      בקבוצה שמחו מאוד עבור שני השחקנים, אולם יאלצו להסתדר בלעדיהם לפחות שלושה שבועות במהלך משחקי האליפות שתיערך בגינאה המשוונית. אמבולה וקאנגווה נטלו חלק באימון המסכם לקראת המשחק ויפתחו בהרכב. למרות מצבה הלא טוב של היריבה מנתניה, ברעננה מסרבים לזלזל או להקל ראש במשחק. "אנחנו מקבלים את נתניה במצב הכי לא טוב שאפשר לקבל", אמרו בקבוצה, "נתניה קבוצה טובה שביום טוב מסוגלת לנצח כמעט כל קבוצה בליגה. אסור לנו לזלזל בהם כי לפעמים כל הבעיות מסביב יכולות לגבש קבוצה ולגרום לשחקנים לתת מעצמם יותר מהרגיל".

      אוואנס קאנגווה שחקן הפועל רעננה מול סארי פלאח שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
      איך הם יתמודדו עם האתגר הקרוב? קאנגווה/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      ביצת הזהב של מכבי נתניה. קרוב לוודאי שבחודש ינואר הוא יימכר. עד אז ובעיקר מחר, הוא צריך להבקיע בשביל הקבוצה ולסייע לה לצבור כמה שיותר נקודות לקראת החלק השני של העונה שעשוי להיות בלעדיו.

      הפועל רעננה: בן והבה

      הבלם שלא ממש ראה דשא במדי בני יהודה והגיע לרעננה לפני שבוע, ינסה להוכיח למאמן חיים סילבס שיש לו על מי לסמוך בחלק האחורי. והבה ששיחק בנבחרת הצעירה סומן בשנים האחרונות כאחד מבלמי העתיד של ליגת העל וכעת יהיה מעניין לראות כיצד ישתלב במערך שלושת הבלמים של רעננה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 3500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully