וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה במכבי חיפה: אייל משומר מחוץ לסגל

המגן לא תורגל לקראת אשדוד (שבת, 19:30, ספורט 1) ויוחלף על ידי מתן אוחיון. גם בוקולי מחוץ לסגל. ראיוס, תורג'מן, אבוחצירא וצוצאליץ' ישובו ל-11. בן זקן שוחח עם שחקני אשדוד: "אני מאמין בכם, רוצה שגם אתם תאמינו בעצמכם"

מחזור 9מחצית22/11/2014
מ.ס. אשדוד
    0
      מכבי חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 51. מכבי חיפה מובילה בניצחונות בפער אסטרונומי, 8:28. עוד 15 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשאשדוד מארחת זה 6:13 למכבי חיפה, ועוד 7 תוצאות תיקו.

      * חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו (2:3 לחיפה). התיקו האחרון ביניהן היה בדצמבר 2011.

      * בכל אחת מארבע השנים האחרונות אשדוד לא מפסידה את המפגש הראשון מול חיפה, ובשלוש העונות האחרונות היא ניצחה אותו (פעמיים בבית).

      * ניר קלינגר, שגדל במכבי חיפה, אימן 16 פעמים מול הירוקים. הוא ניצח 6 פעמים, הפסיד 7 וסיים עוד 3 פעמים בתיקו.

      נתונים: דריבליסט

      אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
      כרגיל, מהפכה. אלכסנדר סטנוייביץ'/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מ.ס. אשדוד

      באשדוד מקווים שפגרת הנבחרת עזרה לשחקנים להתאושש מארבעת ההפסדים הרצופים שספגה הקבוצה ושדרדרו אותה אל מתחת לקו האדום. אשדוד ניצחה העונה רק פעם אחת וכעת תנסה לנצל את המגרש הביתי באצטדיון הי"א, שהיה בעונה שעברה למבצר אמיתי. שרשרת ההפסדים הארוכה גרמה גם לאוהדי הקבוצה לאבד אמון בשחקנים ומעניין יהיה לראות כמה אשדודים יגיעו מחר לאצטדיון, לאחר שהוחלט על מחירי כרטיסים של 80 שקל למבוגר ו-40 לנוער, בניגוד לשלושת משחקי הבית האחרונים בהם הכניסה הייתה חופשית.

      המאמן ניר קלינגר לא צפוי לערוך שינויים רבים לעומת ההרכב שהפסיד להפועל באר שבע במחזור שעבר. המגן חאתם עבד אלחמיד סובל מקרע בשריר הירך האחורי ועופר ורטה יחליפו בהרכב. המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה לא חזר עדיין ממשחקי נבחרתו במוקדמות אליפות אפריקה וככל הנראה לא יפתח מחר, כאשר רחמים צ'קול צפוי למלא את מקומו. בחלק הקדמי יש אכזבה רבה מיכולתו של ירו בלו שעשוי להתחיל את המשחק על הספסל.

      הבעלים ג'קי בן זקן שוחח היום עם השחקנים ובין השאר אמר להם: "אני מאוד מאמין בכם וביכולת שלכם, אני רוצה שגם אתם תאמינו בעצמכם. נוכל לצאת מהמצב הזה אם נישאר ביחד ונשחק כקבוצה. נקלענו לתקופה לא טובה אבל היא תחלוף ובעתיד אנחנו עוד נצחק על התקופה הזאת".

      sheen-shitof

      תוצאות מהיום ה-1

      הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

      בשיתוף נומייר פלוס
      ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
      יתחיל על הספסל? ירו בלו/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' ממשיך ברוטציה וצפוי לבצע חמישה שינויים בהרכב. ההפתעה שמגיעה מהתרגול היום היא העובדה שאייל משומר לא נמצא בתמונת ההרכב ובמקומו יוצב מתן אוחיון. מגן הנבחרת כלל לא ייכלל בסגל ובקבוצה העלו את האפשרות שהמאמן החליט להעניק לו מנוחה בשל העומס. גם גוסטבו בוקולי ויוסי בניון לא נכללים בסגל. לעומת השניים, רובן ראיוס, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא ואדין צוצאליץ' ישובו להרכב על חשבונם של דקל קינן, עידן ורד, מוחמד כליבאת ומוחמדו אידריסו ששוחרר.

      בחיפה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון שוב תגרום לסחרור ולרעש סביב הקבוצה. כידוע, באמצע השבוע התקיים משחק אימון נגד הפועל עפולה כאשר הירוקים ניצחו 0:7 תוך תצוגה התקפית נאה. לאחר מכן התייחס סטנוייביץ' למפגש נגד אשדוד, ואמר: "במשחק האחרון לא שיחקנו כל כך טוב. כעת אנחנו מתאמנים טוב. אני מקווה שבשבת מול אשדוד שזה משחק חשוב עבורנו נעשה צעד נוסף קדימה".

      אוהדי הקבוצה שזועמים על מחירי הכרטיסים צפויים להגיע, אך עשויים להביע את מחאתם תוך כדי המשחק.

      אייל משומר, מכבי חיפה. ברני ארדוב
      הפתעה. אייל משומר/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מ.ס אשדוד: גדי קינדה

      קינדה הוא אחד השחקנים הכי כישרוניים שיש לניר קלינגר בסגל ובמועדון מקווים שהעונה הוא סוף סוף יעשה את קפיצת המדרגה בחלק המקצועי. קינדה מקבל המון גיבוי מהמאמן קלינגר וגם מהבעלים בן זקן, וכעת הגיע תורו להחזיר על המגרש. לקשר הצעיר יש המון חוצפה חיובית ויכולת טכנית, אבל הוא יהיה חייב לתרום הרבה יותר מבחינת מספרים.

      מכבי חיפה: רובן ראיוס

      הקשר הספרדי חייב לחזור לכושר טוב כדי להוביל את מכבי חיפה. בהיעדרו של יוסי בניון, ראיוס צריך לקחת את המושכות ולהיות השחקן היצירתי אצל סטנוייביץ' שיספק לחלוצים את המצבים המסוכנים ליד השער.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 4000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully