וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עומר דמארי עם שער שמיני, שער בכורה לדודו ביטון

חלוץ הנבחרת המשיך בכושר המצוין כשסחט אדום ופנדל, ממנו גם כבש ב-0:4 של אוסטריה וינה. חלוץ מאריבור נכנס כמחליף וכבש את הרביעי ב-0:4 על קופר. שער גם למונס דאבור בגראסהופרס, הצגה לרפאלוב

דודו ביטון שחקן מאריבור. האתר הרשמי של מאריבור, אתר רשמי
שער ראשון בסלובניה. דודו ביטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מאריבור

עומר דמארי המשיך את כושר ההבקעה המצוין שלו והערב (שבת) כבש בפנדל את הראשון של אוסטריה וינה ב-0:4 הביתי על אדמירה ואקר והשמיני שלו העונה בליגה האוסטרית. המשחק היה שקול, עד שבדקה ה-61 דמארי סחט פנדל וכרטיס אדום מהבלם ריצ'רד וינדביכלר. החלוץ הישראלי דייק מהנקודה הלבנה והשלים 90 דקות על המגרש.

* דודו ביטון כבש את שער הבכורה שלו במדי מאריבור, שהביסה 0:4 בבית את קופר במסגרת הליגה הסלובנית. אחרי החמצת הפנדל בגביע, החלוץ הישראלי נכנס הפעם כמחליף בדקה ה-83, ובדקת הסיום קיבל כדור מאגים איברהימי ונעץ את הרביעי של קבוצתו והראשון שלו העונה. סינטאיהו סלליך השלים 90 דקות בהרכב.

* ליאור רפאלוב בכושר פנטסטי. הקשר פתח בהרכב קלאב ברוז', שיחק 90 דקות, בישל שני שערים וסחט פנדל ב-2:4 על ואסלנד בוורן, ניצחון שהעלה את קבוצתו למקום הראשון בליגה הבלגית. הישראלי בישל לתומא מונייה את השער השלישי בדקה ה-68 ואת הרביעי לרוד וורמר ההולנדי כעבור שלוש דקות. רובסון (עצמי) וטימי סימונס (פנדל לאחר הכשלה על רפאלוב). ברוז' חלפה בנקודה על פני אנדרלכט האלופה עם 31 נקודות במאזנה.

* מונס דאבור כבש את שערו החמישי העונה בליגה השוויצרית, כאשר העלה את גראסהופרס בדקה ה-32 ליתרון 0:1 מול לוצרן עם בעיטה מ-20 מטרים. החרגולים ניצחו 2:3 משער בדקה ה-83.

* טל בן חיים חזר מנבחרת ישראל לצ'רלטון והמשיך את העונה הטובה שלו עם 90 דקות ושער נקי ב-0:0 הביתי של קבוצתו מול מילוול בליגת המשנה באנגליה. בן חיים נפגע בפניו במהלך המשחק מרגל של שחקן יריב, אך חזר לשחק.

* בירם כיאל שיחק 31 דקות כמחליף בניצחון 1:2 של סלטיק בבית על דנדי. ניר ביטון נותר על הספסל. סלטיק מוליכה את הליגה הסקוטית עם 29 נקודות ב-13 משחקים.

* רמי גרשון השלים 90 דקות, בעוד קני סייף נכנס כמחליף רבע שעה לסיום ב-0:4 של גנט על סרקל ברוז' בליגה הבלגית. גנט צמודה לאנדרלכט בצמרת.

* גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-75, מאיורקה נפרדה ב-0:0 בחוץ מול טנריפה וממשיכה לשהות במרכז הטבלה בליגה השנייה בספרד.

* צסק"א מוסקבה התקשתה ללא ביברס נאתכו הפצוע והפסידה בחוץ 2:1 לקרסנודאר שעלתה על חשבונה למקום השני בליגה הרוסית. ארי כבש צמד למנצחים (4 ו-6) כשרומן ארמנקו רק צימק עבור האלופה שנסוגה למקום השלישי (14).

* אבי ריקן הפצוע נעדר מהסגל של ציריך, שניצחה 1:3 בחוץ את סיון וחזרה לפסגת הליגה השוויצרית עם 33 נקודות, אחת יותר מבאזל לה משחק חסר.

* דן מורי לא נכלל בסגל של ויטסה, שהפסידה 1:0 בחוץ לאלקמאר במחזור ה-13 בליגה ההולנדית.

* בן שהר פתח בהרכב וילם II ושיחק 65 דקות ב-1:1 מול אקסלסיור בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully