וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכטר כוכב גדול בישראל, ג'וני האלידיי של הכדורגל"

החלוץ הישראלי התארח בתכנית של ערוץ הטלוויזיה של נאנט, פבריס פנקראט סיפר בחיוך: "בנתב"ג לא שילמתי קנס על משקל עודף כי הייתי איתו". שכטר: "חשוב שעוד ישראלים ייצאו לאירופה"

"אני צריך לתת יותר לקבוצה, לכבוש שערים. אני מאמין שאם זה יקרה, אני אשאר כאן הרבה שנים"

איתי שכטר התארח אמש (חמישי) בתכנית "פוקוס פוט" בערוץ הטלוויזיה של נאנט וסיפר על התחושות שלו בקבוצה, על הכדורגל הישראלי ועוד. נאנט שמדורגת במקום החמישי אחרי שמונה משחקים ברציפות ללא הפסד, תארח את סנט אטיין ביום ראשון בשעה 15:00.

שכטר אמר: "חשוב שכדורגלנים ישראלים ישחקו באירופה. יש הרבה שחקנים צעירים שרוצים לצאת, אין לנו הרבה שחקנים מחוץ לישראל. בן בסט חזר למכבי תל אביב ומאור מליקסון שב להפועל באר שבע. בצרפת נשארנו רק אני ואלירן עטר שמשחק בריימס".

על השוני בין הליגות בצרפת, אנגליה וגרמניה: "הליגה הצרפתית קשה וקשוחה, מאוד אתלטית. הרבה שחקנים טובים מגיעים בגלל הכסף הגדול של פ.ס.ז' ומונאקו וזה טוב לליגה. המשחק אולי קצת יותר סגור מאשר בגרמניה או באנגליה. שם יותר הזדמנויות והתוצאות יותר גבוהות. יכול להיות שהמאמנים בליגה הצרפתית משחקים כדורגל יותר טקטי".

על החיים בצרפת: "אני נהנה כאן, המשפחה שלי נהנית כאן - יש לי שני ילדים. אני בהחלט רואה את עצמי נשאר כאן עד סוף הקריירה. אני צריך לתת יותר לקבוצה, לכבוש שערים. אני מאמין שאם זה יקרה, אני אשאר כאן הרבה שנים. בזמן של מלחמה בישראל, כמו שהיה בקיץ, קשה לי להיות פה, אבל בנאנט אני מקבל הרבה אהבה".

על הספסול בנאנט: "בנבחרת אני משחק הרבה כמספר 9 לבד, אבל אני אוהב לשחק עם עוד חלוץ לידי, ככה אני בא לידי ביטוי הכי טוב. כרגע אני לא פותח בהרכב, המאמן מעדיף את יאסין (באמו) והוא שחקן טוב. אבל אני יודע מה אני שווה ומנסה לתת הכול, גם כשאני רק עולה מהספסל. כרגע אני צריך לעבוד קשה באימונים".

פבריס פנקראט, ששיחק בנאנט שלוש שנים עד שחוזהו הסתיים בקיץ, התארח בעצמו בתכנית וסיפר על שכטר בחיוך: "איתי כוכב גדול בישראל, ג'וני האלידיי של הכדורגל. כולם מכירים אותו..בשדה התעופה שם המזוודות שלי שקלו 60 ק"ג, אבל לא שילמתי קנס כי הייתי איתו".

הקליקו לצפייה בתכנית במלואה

שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
שחקן נאנט, איתי שכטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully