וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לביברס נאתכו אין תחליף. הוא המנהיג האמיתי בצסק"א"

העיתון הרוסי "ספורט אקספרס" החמיא לקשר שייעדר כמה שבועות בגלל פציעה: "בתוך שלושה חודשים הוא הפך לנווט העיקרי של ההתקפות, וגם לסקורר. הוא סלע של יציבות בקישור האחורי"

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (שמאל) מול אלכסנדר אניוקוב שחקן זניט סט. פטרסבורג. GettyImages
"כולם התרגלו לנאתכו וסומכים עליו"/GettyImages

עיתון הספורט הנפוץ ברוסיה, "ספורט אקספרס", פרסם הבוקר (שישי) מאמר שעוסק בפציעה של ביברס נאתכו, תחת הכותרת "לנאתכו אין תחליף". הקשר המצטיין שהגיע לצסק"א מוסקבה לפני כמה חודשים, נפצע במהלך הניצחון של נבחרת ישראל על נבחרת בוסניה במוקדמות יורו 2016, והוא צפוי להיעדר שבועיים-שלושה. הוא יחמיץ לפחות שני משחקי ליגה וכמובן שאת המפגש החשוב עם רומא בליגת האלופות.

"השאלה הגדולה היא כיצד תסתדר צסק"א ללא הכוכב הישראלי", נכתב ב"ספורט אקספרס", "בתוך שלושה חודשים הפך קשר רובין לשעבר לא רק לחלק אינטגרלי מהקבוצה, אלא לנווט העיקרי של ההתקפות, וגם סקורר, הוא המנהיג האמיתי. 8 שערים ו-7 בישולים ב-14 משחקים זו סטטיסטיקה מטורפת. גם אם 6 מהשערים נכבשו בפנדלים, רובם הושגו במעורבותו הישירה של נאתכו. עכשיו גם לא יהיה מי שיבעט את הפנדלים כי לצסק"א הייתה בעיה קשה בנושא" .

באתר הוסיפו: "חשוב מכך - נאתכו הוא סלע יציבות בקישור האחורי. לפני תחילת העונה מחסור בקשרים אחוריים היה עלול להפוך לאסון עבור צסק"א, במיוחד בליגת האלופות בגלל השעייתם של אלן דזגוייב ופונטוס ורנבלום משלושת המשחקים הראשונים. נאתכו הופיע והוריד את הסוגיה מסדר היום. כולם התרגלו לביברס וסומכים עליו. גם נבחרת ישראל פורחת איתו, והנצחון המוחץ על בוסניה קירב אותה לכרטיס המיוחל ליורו. כמה חבל שהוא נפצע כשהתוצאה כבר הייתה 0:3".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully