וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתלטיות המצטיינות קיבלו תמריצים כספיים

במסגרת אירוע של איגוד האתלטיקה ו"אתנה" חולקו מלגות בסך 34 אלף שקל לאתלטיות בגילאי קדטיות עד בוגרות. יו"ר האיגוד: "כשבוחנים את ההישגיות הנשית, כיום כמות הנשיםהבכירות גבוה מהגברים"

יו"ר איגוד האתלטיקה דורון קופמן. ברני ארדוב
"שיתוף פעולה זה יקדם לבטח את האתלטיקה הנשית בישראל". דורון קופמן/ברני ארדוב

איגוד האתלטיקה ו"אתנה", המועצה לקידום נערות ונשים בספורט, קיימו הערב (חמישי) כנס לאתלטיות בגילאי קדטיות עד בוגרות ובמרכזו חולקו לאתלטיות המצטיינות השנה תמריצים כספיים בסך 34 אלף שקלים. במהלך הטקס הוענק אות הצטיינות לנשים מנהיגות באתלטיקה מטעם התאחדות האתלטיקה האירופית, אותו החליטו איגוד האתלטיקה ו"אתנה" להעניק לאתלטית הוותיקה, המאמנת ומגדלת דור ההווה והעתיד של המגזר הערבי באגודת עירוני אחי נצרת, דועא סלימן חטיב.

האתלטיות הרבות שהגיעו לכנס שמעו את סיפורה האישי של נילי אברמסקי, שיאנית ישראל במרחקים הבינוניים והארוכים. דורון קופמן, יושב ראש האיגוד, ציין בתחילת הערב: "האיגוד ו'אתנה' חזרו לפעול בשיתוף פעולה שאת פירותיו אנחנו רואים בין היתר במחנה שנערך בסוכות, בכנס הנוכחי, במחנה שיתקיים בחנוכה, בתמריצים הכספיים ובטוחני שגם בעתיד. שיתוף פעולה זה יקדם לבטח את האתלטיקה הנשית בישראל. כשבוחנים את ההישגיות הנשית, כיום כמות הנשים הבכירות גבוה מהגברים, ושיתוף הפעולה עם 'אתנה' עשוי רק להגדיל את כמות האתלטיות הבכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully