וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "התקשורת בטח שמחה שהתמונה יצאה מחדר ההלבשה"

20.11.2014 / 19:38

קשר מכבי תל אביב התייחס לפרשת התמונה הפרובוקטיבית שהופצה מחדר ההלבשה: "אתם מתלוננים כל הזמן שאין דברים, אז הנה סיפקנו לכם אחד כזה". על קרית שמונה: "אני לא חושב שיש לנו ממה לחשוש"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני מכבי תל הגיעו הערב (חמישי) לחנות המועדון ברחוב דיזינגוף להשתתף בטורניר פלייסטיישן של המשחק החדש של פרו אבולושן בו מכבי תל אביב משתתפת. שרן ייני, ברק לוי, עמרי בן הרוש ודן איינבינדר ניסו להתחרות באוהדים של הקבוצה שהגיעו לחנות. "היה מעניין לשחק עם הדמות שלי", סיפר איינבינדר. "זו חוויה מיוחדת. לא יכולתי לחלום על זה שיום אחד תהיה לי דמות בפלייסטיישן. אמנם עשו אותי בלונדיני, אבל זה בהחלט יהיה זיכרון להרבה שנים".

אחרי פגרת הנבחרת ואירועי הדרבי, מכבי תל אביב תחזור לליגה ביום שני הישר למשחק העונה בקרית שמונה. "זה הזמן להתעסק אך ורק בכדורגל", אמר איינבינדר. "יש לנו משחק קשה ומאתגר מול קבוצה מצוינת שהוכיחה את עצמה. נלמד את קרית שמונה ונדע בדיוק מה צריך לעשות. נבוא מוכנים כדי לנצח בקרית שמונה".

דן איינבינדר, עומרי בן הרוש שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
"עשו אותי בלונדיני". איינבינדר עם בן הרוש/קובי אליהו

לשאלה אם הוא לא חושש מחוזקה של קרית שמונה, אמר הקשר: "אני לא חושב שיש לנו ממה לחשוש. אני בטוח שהיריבות חוששות יותר ממכבי תל אביב בכל מגרש".

איינבינדר גם התייחס לשבוע המוצלח של הנבחרת, ואמר: "אני מרגיש שהשבוע הייתה לנו את הדוגמה הכי טובה לכדורגל טוב שאף אחד לא קילל בו, אף אחד לא פרץ למגרש כדי להכות שחקן. היה לנו משחק נבחרת שכולם היו מאוחדים סביב קבוצה אחת וכך צריך להיות".

שחקני מכבי תל אביב סיפרו בעניין התמונה הפרובוקטיבית שהופצה מתוך חדר ההלבשה כי הנהלים במועדון הם לא להכניס מכשירים סלולאריים לחדר ההלבשה, דבר שכעת קיבל משנה תוקף בעקבות התצלום של השחקן העירום. איינבינדר אמר בעניין: "ההוראות עדיין נשארו כמו שהיו שפלאפונים לא צריכים להיות בחדר ההלבשה. התקשורת בטח שמחה שיצא הסיפור הזה מחדר ההלבשה שלנו. אתם מתלוננים כל הזמן שאין דברים, אז הנה סיפקנו לכם אחד כזה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם ברק לוי. קובי אליהו
התחרו עם האוהדים. ייני וברק לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully