וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר אורליצקי: "כרגע, מכבי נתניה במצב לא טוב, יש אוברדראפט גדול"

20.11.2014 / 19:24

יו"ר הרשות לבקרת תקציבים הגיב לטענות של משפחת שגב על כך שהערבויות חולטו על אף שלא היה צורך בכך: "לא הייתי מבקש את חילוט הערבויות אם היה מדובר רק באיחור של שבוע"

עופר אורליצקי יושב ראש בקרת התקציבים בהתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מגיב לטענות. אורליצקי/קובי אליהו

יו"ר הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי הדף היום (חמישי) את טענות משפחת שגב. על פי אותן טענות, מיהר אורליצקי לבקש את חילוט הערבויות של אלי שגב במכבי נתניה.

"לא הייתי מבקש את חילוט הערבויות אם היה מדובר רק באיחור של שבוע בתשלום המשכורות", הבהיר אורליצקי. "אם היה מדובר רק במשכורות, הייתי מחכה עד סוף החודש ואז מתחיל בתהליך חילוט הערבויות. הבעיה היא שמעבר למשכורות ישנן הרבה המחאות בחוץ ואסור שנגיע למצב שלהמחאות האלה של מכבי נתניה לא יהיה כיסוי. התפקיד שלי הוא גם לדאוג לכך שחשבון הבנק של מכבי נתניה לא יהיה מוגבל וכרגע אנחנו במצב לא טוב כי האוברדראפט גדול מאוד. אם החשבון יהיה מוגבל, מכבי נתניה לא תוכל לקבל גם הקצבות עתידיות ולכן הזמן הזה הוא קריטי".

אורליצקי הוסיף: "לפני שהתחלתי בהליך החילוט ניסיתי לתפוס את אלי שגב בטלפון, אבל הוא לא היה זמין. רציתי לעדכן אותו בכך, אבל הוא לא ענה. אני בקשר עם רועי דניאל וקובי בלדב ממכבי נתניה וגם הם הבהירו לי שהמצב לא פשוט ושיש הרבה התחייבויות. בכל הקשור לחילוט הערבויות, אני תמיד יכול לעצור את זה אם אלי שגב יגיע בשבוע הבא ויעביר את הכסף בצורה שוטפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully