וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ ששיגע את מנצ'סטר יונייטד: כמה זמן ייעדר דיילי בלינד?

בקבוצה הודיעו שחביבו של ואן חאל שנפצע בברכו במשחק של נבחרת הולנד נגד לטביה יזדקק להחלמה של חצי שנה, אבל מיד תיקנה זאת. ואן חאל: "בעוד עשרה ימים נדע". לעומתו, דה חאה ודי מריה יהיו כשירים למשחק נגד ארסנל בשבת

one

אם לא די בצרות שמהן סובלת מנצ'סטר יונייטד, כעת מגיעות חדשות מבלבלות נוספות: הקבוצה הודיעה היום (חמישי) באמצעות חשבון הטוויטר של המועדון כי דיילי בלינד ייעדר כחצי שנה מהמגרשים. אלא שמתברר כי בכוונת ראשי הקבוצה הייתה לעדכן שהוא לא ייעדר כחצי שנה מהמגרשים ועל כן מיד לאחר הציוץ המלחיץ, הוא נמחק. כזכור, הקשר שהצטרף הקיץ למעדון מאייאקס נפצע בברכו במהלך משחק נבחרת הולנד נגד לטביה ביום ראשון במוקדמות היורו.

ציוץ על דיילי בלינד שחקן מנצ'סטר יונייטד. טוויטר, אתר רשמי
כך נראה הציוץ ששיגר המועדון. בסך הכול היו צריכים להוסיף את המילה "לא"/אתר רשמי, טוויטר

מי שעידכן על מצבו הוא המאמן לואי ואן חאל שאמר: "יש לו גבס על הברך. אחרי עשרה ימי מנוחה, הוא יעבור צילום נוסף שייתן תמונת מצב נוספת לגבי הפציעה. זה לא חמור כמו שהרופאים חשבו בהתחלה, אבל זה הולך להיות סיפור ארוך ולא משהו כמו שישה חודשים". לעומתו, דויד דה חאה ואנחל די מריה יהיו כשירים למשחק החשוב בשבת נגד ארסנל באצטדיון האמירויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיילי בלינד שחקן מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם מרואן פלאיני. GettyImages
פספוס גדול. בלינד/GettyImages

כזכור, שוער יונייטד נפצע במהלך משחק הנבחרת של ספרד, בעוד די מריה נפגע כתוצאה מתיקול של נאני במשחק בין ארגנטינה לפורטוגל באולד טראפורד השבוע. ואן חאל הביע תקווה שגם מייקל קאריק, שהחמיץ את משחקי הנבחרת נגד סלובניה וסקוטלנד, יהיה כשיר למפגש בצפון לונדון, כשגם נעשים מאמצים להכשיר את לוק שואו.

למרבה הצער, זוהי ממש לא הפציעה הראשונה של מנצ'סטר יונייטד העונה. על פי התקשורת הבריטית, מאז שוואן חאל הגיע למועדון הוא ראה לא פחות מ-39 פציעות שונות, וכעת בלינד מצטרף לדויד דה חאה, אשלי יאנג, לוק שואו, אנחל די מריה, מייקל קאריק, מרכוס רוחו, רפאל, פיל ג'ונס, רדמאל פלקאו, ג'וני אוונס וג'סי לינגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully