וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: סמי חדירה סיכם על מעבר לבאיירן מינכן

תחנת רדיו טוענת שקשר ריאל מדריד יעבור לאלופת גרמניה אחרי שפפ גווארדיולה נתן את הסכמתו למהלך. אם זה יקרה בקיץ הקרוב, הבלאנקוס לא יקבלו עבור הקשר בן ה-27 תמורה כספית

שחקן נבחרת גרמניה, סמי חדירה. GettyImages
חוזר לגרמניה? סמי חדירה/GettyImages

סמי חדירה סיכם על טרום-חוזה עם באיירן מינכן - כך על פי דיווח בתחנת רדיו בספרד אתמול בלילה (רביעי). על פי תכנית הרדיו "אל לארגרו", פפ גווארדיולה נתן את ההסכמה למהלך והבווארים מציעים לקשר ריאל מדריד ונבחרת גרמניה, שכר גבוה יותר מזה אותו הוא מקבל בבירת ספרד.

לחדירה יש חוזה בריאל מדריד עד קיץ 2015 והחל מינואר הוא יוכל לחתום בקבוצה אחרת ולעבור אליה ביולי ללא תמורה. אם הקשר הגרמני לא יחתום על חוזה חדש והבלאנקוס יבקשו להרוויח עליו כסף, הם יוכלו לעשות זאת רק על ידי מכירה שלו בינואר. ריאל קנתה אותו משטוטגרט תמורת 14 מיליון יורו ביולי 2010.

חדירה היה שחקן הרכב קבוע אצל ז'וזה מוריניו, אבל מאז הגעתו של קרלו אנצ'לוטי הוא איבד מהקרדיט ובנוסף נעדר תקופה ארוכה בגלל קרע ברצועה הצולבת ועוד כמה פציעות משניות. עם שחקנים כטוני קרוס, לוקה מודריץ', אסייר יראמנדי ואפילו חאמס רודריגס ואיסקו, ריאל תסכים לוותר עליו, למרות שמודריץ' פצוע כעת לתקופה ארוכה.

חדירה צפוי להיות מבוקש בעוד קבוצות מלבד באיירן מינכן, בעיקר בארסנל האנגלית, אבל על פי הדיווח הוא כאמור מחזיק בסוג של סיכום עם האלופה הגרמנית.

בגרמניה מאוד נהוג להגיע להחתים שחקנים ללא תמורה כחצי שנה לפני שהם מסיימים חוזים. באיירן מינכן עשתה זאת לאחרונה עם רוברט לבנדובסקי, סבסטיאן רודה ובשנים עברו עם יאן קירשהוף, איביצה אוליץ', אלכסנדר באומיוהאן, טים בורובסקי והאמיט אלטינטופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully