וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "בשבועות האחרונים אין לנו אפילו גרם של מזל"

20.11.2014 / 10:53

שחקני ואנשי הקבוצה ערכו ערב גיבוש ומקווים לצאת מהתקופה הלא טובה נגד מכבי חיפה ביום שבת. האם עד אז יותקנו כורסאות ביציע הכבוד באצטדיון ה-י"א?

יציע הכבוד, אצטדיון הי"א, אשדוד. מגד גוזני
ככה נראה יציע כבוד?/מגד גוזני

במ.ס. אשדוד ערכו אמש (רביעי) ערב גיבוש במטרה לשנות אווירה ולצאת לדרך חדשה. השחקנים התכנסו במסעדה בעיר ביחד עם בנות הזוג ונהנו מארוחת ערב והופעת סטנדאפ. גם הצוות המקצועי נכח בהרכב מלא, וכן הבעלים ג'קי בן זקן שמנסה מאז ההפסד להפועל באר שבע לנסוך ביטחון במערכת ולשדר עסקים כרגיל. "נהנינו מערב כיפי ביחד עם הנשים ומדי פעם זה חשוב גם לעשות דברים כאלה", אמר הבוקר המאמן ניר קלינגר.

בקבוצה ינסו להתאושש מהתקופה הרעה דווקא במשחק הביתי במוצאי שבת מול מכבי חיפה. אחד השחקנים אמר היום: "בהרבה משחקים בהם הפסדנו לאחרונה היו לנו דקות טובות מאוד, כולל בווסרמיל נגד הפועל באר שבע. אבל אז אנחנו עושים את הטעות הזו שמביאה לספיגת שער ומנגד לא מצליחים להבקיע. האמת היא שצריך גם קצת מזל ובשבועות האחרונים אין לנו אפילו גרם של מזל".

אשדוד תחסר במשחק את חאתם עבד אלחמיד הסובל מקרע בשריר וגם את רועי בקל שסיים את העונה אחרי קרע ברצועה הצולבת בברכו.

במועדון קיוו שעד שבת יותקנו כורסאות הישיבה בתא הכבוד, אבל נכון להבוקר לא זז דבר. מזה שנה וחצי שאין בתא הכבוד באיצטדיון ה-י"א כורסאות ישיבה וגורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "מדובר באצטדיון עירוני ולנו אין אפשרות להשפיע על קצב העבודה. זה בהחלט בלתי סביר שכבר שנה וחצי אין כורסאות ישיבה בתא הכבוד. אולי יהיה נס ויזוז משהו עד שבת, כי הובטח לנו לפני חודש שאחרי פגרת הנבחרת יהיו כבר כורסאות".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully