וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של פלפס: "הסקס היה מדהים, אבל נולדתי כגבר"

טיילור ליאן צ'נדלר בת ה-41 סיפרה על היחסים עם השחיין האגדי: "הוא הראשון שגרם לי להרגיש כמו אשה אמיתית. האם גיליתי לו? היינו ביחד זמן כל כך קצר, לא הספקתי לספר לו על חיי"

מייקל פלפס, שחיין אמריקאי. AP
ידע או לא ידע? פלפס/AP

לפני כמה שבועות חשפו כמה אתרי רכילות שהשחיין המעוטר בכל בכל הזמנים, מייקל פלפס, יוצא עם אשה בשם טיילור ליאן צ'נדלר, שמבוגרת ממנו ב-12 שנים. אמש צ'נדלר בת ה-41 חשפה בעצמה. ואיזו חשיפה זו הייתה.

צ'נדלר סיפרה שהיא נולדה כגבר בשם דייויד רוי פיץ', או יותר נכון כתינוק אינטרסקס - בני אדם שיש להם סימני מין זכריים ונקביים כאחד. חברתו של פלפס למשל, נולדה עם איבר מין זכרי ועם רחם, אך ללא אשכים וללא שחלות.

בת הזוג שבתוך זמן קצר הפכה מאדם אנונימי למי שהסיפור שלה פורסם הבוקר באינסוף אתרי אינטרנט, סיפרה שכשהייתה נערה, היא שינתה את שמה לפייג' ויקטוריה וויטני. מאוחר יותר היא עברה ניתוחים לכריתת איבר המין הזכרי ולהגדלת החזה. "הפכתי לאשה שתמיד חלמתי להיות", היא אמרה בראיון ל"רדאר מגזין".

צ'נדלר סיפרה שהיא ופלפס נפגשו באוגוסט האחרון דרך אפליקציית ההיכרויות "טינדר", ובספטמבר היא הגיעה לביתו לצפות איתו ביחד במשחק פוטבול של בולטימור רייבנס. "דבר הוביל לדבר, ועשינו אהבה במהלך המחצית", היא סיפרה ל"רדאר מגזין", "מאוחר יותר שוב עשינו סקס. הרגעים האינטימיים איתו היו מדהימים. זו הייתה הפעם הראשונה בחיי בה מישהו גרם לי להרגיש כמו אשה אמיתית".

טיילור ליאן צ'נדלר, תמונות מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי. עמוד הפייסבוק הרשמי של טיילור ליאן צ'נדלר, אתר רשמי
טיילור ליאן צ'נדלר, תמונות מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי של טיילור ליאן צ'נדלר

אבל האם טיילור ליאן סיפרה למייקל שהיא נולדה כגבר? לא. "מעולם לא שיקרתי לו", היא התגוננה, "היינו ביחד במשך תקופה כל כך קצרה, שלא הספקתי לספר לו על חיי". צ'נדלר הוסיפה: "מייקל הוא מותג, וכנראה שזה לא הרעיון הכי טוב שהוא ייצא עם מישהי כמוני. אני רק מקווה שהוא יילך אחרי הלב שלו, ולא אחרי מה שאנשים אומרים לו".

פלפס בן ה-29 פרץ אל התודעה העולמית בתור נער צעיר באולימפיאדת אתונה 2004, שם גרף שש מדליות זהב ועוד שתיים מארד. בבייג'ינג 2008 הוא כבר הפך לכוכב הבלתי מעורער של המשחקים האולימפיים, אלה שנערכו בסין ובכלל, בכל הזמנים. הוא ניפץ את שיאו של מארק ספיץ האגדי וסיים את התחרויות עם שמונה מדליות מוזהבות. בלונדון 2012 הוסיף פלפס למאזנו ארבע מדליות זהב ושתיים מכסף, מה שהפך אותו לספורטאי המעוטר ביותר בהיסטוריה של המשחקים האולימפיים.

למרות ההצלחות הכבירות בבריכה, בשנים האחרונות פלפס הסתבך כמה פעמים. הוא צולם כשהוא כביכול מעשן מריחואנה והושעה לשלושה חודשים. לאחרונה גם נתפס נוהג בשכרות ונכנס לתכנית גמילה מאלכוהול. השחיין האגדי פרש אחרי אולימפיאדת לונדון, אבל מאז הספיק לחזור ולהציב לעצמו מטרה: השתתפות באולימפיאדת ריו דה ז'נרו ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully