וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל סופת השלגים: בפאלו תארח את הג'טס בדטרויט

הסופה בארה"ב הפכה את אצטדיון רלף ווילסון לערמת שלג ולראשי ה-NFL לא נותרה ברירה אלא להודיע כי המשחק יידחה ביממה ויתקיים ביום שני בעיר המכוניות

סופת הקור והשלג בארה"ב החלה להשפיע - כצפוי יש לומר - גם על ליגת ה-NFL. בימים האחרונים הכה את ארה"ב גל קור ובחלקים ממדינת ניו יורק אף הוכרז מצב חירום. בבפאלו שנמצאת באפ-סטייט ניו יורק, ירדו בשתי היממות האחרונות כמויות אדירות של שלג ובאצטדיון רלף ווילסון נערמו 1.2 מטרים של שלג.

עד כאן הכול טוב ויפה, אבל ביום ראשון הבילס אמורים היו לארח את ניו יורק ג'טס למשחק במסגרת המחזור ה-12 של העונה, והלילה (חמישי) לא נותרה ברירה לראשי הליגה אלא להודיע שההתמודדות לא תתקיים בעיר. במקום, פורד פילד בדטרויט, האצטדיון הביתי של הליונס, יארח את ההתמודדות הזו והיא תתקיים ביום שני.

המשימה של בפאלו היתה כמעט בלתי אפשרית: בתחזית ציינו כי עד שהסערה תחלוף אמורים לרדת באיזור בין 40 ו-60 ס"מ של שלג, וההערכות היו כי במועדון יצטרכו לפנות מהמגרש ברלף ווילסון סטדיום כמות שלג שמוערכת ב-220 אלף טון. "בבפאלו בילס מחפשים כל מי שיש לו את חפירה וקצת זמן", נכתב אמש באתר האינטרנט של "ניו יורק פוסט".

סגן מנהל אגף המבצעים של הארגון, אנדי מייג'ור, סיפר שבדרך כלל לוקחים יומיים-שלושה לפנות שלג שנערם לגובה של כ-30 ס"מ, מה שמסביר את דחיית המשחק - לבילס פשוט לא נותר מספיק זמן. "בטיחות הציבור היא בעדיפות עליונה עבורנו", אמר הלילה דובר ב-NFL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully