וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב עברה שלב באירופה, מטה אשר הודחה

הצהובים רשמו הישג גדול, כשניצחו 2:3 במערכות את מלאדוסט ברצ'קו הבוסנים והעפילו לסיבוב השני במפעל השני בחשיבותו, ה-CEV CUP

זהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
הישג נאה. בר נצר/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב רשמה הערב (רביעי) הישג גדול, כשעלתה לסיבוב השני ב-CEV CUP, המפעל השני בחשיבותו באירופה. הצהובים הסתבכו מול מלאדוסט ברצ'קו הבוסנית שאמנם הפסידה למכבי בבית 3:2 במשחק הראשון אבל הגיעה ושיחקה על כל הקופה כשהכל התנקז אל תוך המערכה החמישית. המשחק נפתח בניצחון 24:26 לבוסנים, מכבי הפכה 20:25, 19:25 (1:2), אבל במערכה הרביעית ברצ'קו נלחמה ושלטה עד לניצחון 18:25 ושיוויון 2:2 במשחק.

הצהובים שלא עברו לסיבוב השני במפעל המשני באירופה מאז עונת 1992/93 עלו למערכה בידיעה שניצחון מעלה אותם שלב. הפסד, וההכרעה תקבע במערכת זהב. מכבי עמדה במשימה וקבעה הישג ענק עם ניצחון 12:15, ובכך השלימה ניצחון כפול בחמש מערכות על האלופה הבוסנית. יריבתה הבאה צפוייה להיות טרנטינו הענקית מאיטליה שעוד צריכה להשלים הערב ניצחון ביתי על ווייוודינה נובי סאד הסרבית.

"כיף גדול לנצח ולעלות שלב. אני שמח על הניצחון וכבר מתכונן למשחק הבא מול הפועל מטה אשר/עכו ביום שישי", סיכם המאמן המאושר זוהר בר נצר.

הפועל מטה אשר/עכו אמנם ניצחה את הכוכב האדום בלגרד 2:3 במערכות, אך הודחה בשל הפסד 3:0 במשחק הראשון. "שיחקנו מצוין בשתי המערכות הראשונות בכל מדד אבל כמו שקורה בכדורעף המומנטום השתנה", סיכם המאמן נעם כץ. "אם היינו מנצחים היינו יכולים לעבור אפילו שלב נוסף וזה עלול היה לגרום בעיות תקציביות למועדון בעונה הבאה, ואולי הייתי צריך לשחק בעוד עונה עם שישייה של תלמידי תיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully