וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גל מקל ייבחן בלוס אנג'לס לייקרס ביום חמישי

הרכז הישראלי שנחתך מדאלאס עשוי להילחם על המקום שלו בסגל הקבוצה של קובי בריאנט וביירון סקוט מול דווייט בייקס. כדי להחתימו, הקבוצה הגרועה במערב תצטרך לחתוך שחקן אחר מהסגל

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס. AP
בדרך להוליווד? מקל/AP

האם קבוצתו הבאה של גל מקל ב-NBA תהיה לוס אנג'לס לייקרס? כתב ESPN מארק שטיין צייץ הערב (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו כי על פי מקור שלו, "הלייקרס יביאו השבוע את גל מקל למבחנים, שזה הגיוני, בהתחשב בכמה שהם צריכים מישהו שיוצר זריקות לאחרים". העיתונאי אלכס קנדי הוסיף וציין כי המבחנים ייערכו כבר מחר, בהם ישתתף גם דווייט בייקס, רכז אמריקאי שאמור להילחם עם מקל על מקום בסגל.

עוד הוסיף שטיין כי לקבוצה של ביירון סקוט יש כרגע 15 שחקנים בסגל, וכדי לצרף את מקל היא תצטרך לחתוך שחקן אחד. בדומה לישראלי, גם טיירוס תומאס, קווינסי מילר וג'ורדן המילטון אמורים להיבחן בשורות הקבוצה, אך אף אחד מהם לא רכז, ולאור פציעתו של סטיב נאש הרכזים הטבעיים היחידים במועדון כעת הם ג'רמי לין ורוני פרייס.

הלייקרס פתחו את העונה בצורה רעה מאוד, והם מדורגים כעת במקום האחרון במערב עם מאזן של שני ניצחונות בלבד לצד תשעה הפסדים.

כזכור, מקל היה על סף חתימה באינדיאנה לפני כשבועיים, אך בעיות בויזה מנעו את הצטרפותו לפייסרס והוא עדיין על תקן שחקן חופשי.

מקל (26, 1.91 מ') הגיע ל-NBA בקיץ שעבר וחתם לשלוש עונות בדאלאס אחרי עונה נפלאה בה הוליך את מכבי חיפה לאליפות. אחרי יכולת טובה בליגת הקיץ קיבל הרכז דקות משחק מועטות, אך מדי פעם, כשקיבל קרדיט, הרשים - נניח, עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים מול יוסטון של עומרי כספי. לאחר מכן פציעה בברך ימין גמרה לו את עונת הבכורה ב-NBA, בה שיחק 31 משחקים בסך הכל וסיים עם ממוצעים של 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, ב-9.4 דקות לערב. בשבוע שעבר שוחרר מהמאבריקס לטובת החתמתו של ג'יי ג'יי בראה.

ג'רמי לין שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
אחד משני רכזים טבעיים בלבד בסגל. ג'רמי לין/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully