וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור ניכר במצבו של ז'ול ביאנקי: "הוא עשה צעד חשוב"

הוריו של נהג הפורמולה 1 שנפצע קשה בתאונה ביפן מאשרים שהוא יצא מהקומה ונושם בכוחות עצמו: "הטיפול בו עכשיו נכנס לשלב חדש שיתרכז בשיפור של התפקוד המוחי שלו"

נהג פורמולה 1 ז'ול ביאנקי. AP
יש תקווה לגביו. ביאנקי/AP

העולם המוטורי עצר את נשימתו אחרי שז'ול ביאנקי, נהג הפורמולה 1 התרסק בתאונה קשה במירוץ ביפן לפני קצת יותר מחודש ואושפז במצב קשה וללא הכרה והיום (רביעי) מגיעות חדשות טובות מכיוונו של הנהג הצרפתי.

הוריו של ביאנקי טוענים שבנם יצא מהקומה בה הוא היה שהוי מאז התאונה וכבר לא מונשם באופן מלאכותי. כזכור, ביאנקי בן ה-25 נפגע בצורה קשה בראשו לאחר שרכבו התנגש בעוצמה בטרקטור שעמד בצדי המסלול ביפן.

"כמעט שבעה שבועות אחרי התאונה שלו ביפן, ואחרי שקיבל טיפול רפואי צמוד בבית החולים, אנחנו יכולים להודיע שז'ול עשה צעד חשוב מאוד. הטיפול בו עכשיו נכנס לשלב חדש שיתרכז בשיפור של התפקוד המוחי שלו", כך אמרו היום פיליפ וכריסטין הוריו של ז'ול. יש לציין כי למרות השיפוט במצבו, ביאנקי עדיין מאושפז במצב קריטי ונותר ללא הכרה בבית החולים.

התאונה הקשה התרחשה לאחר 44 הקפות, כשתנאי המסלול קשים עקב גשם כבד שירד מתחילת התחרות. לאחר שאדריאן סוטיל מקבוצת סאובר התנגש בצמיגי הבטיחות, הוזעק צוות לחלצו, ביאנקי, שהגיע במהירות, סטה ממסלולו כדי לחמוק ממפגש עם כלי הרכב המחלצים, והתנגש בעוצמה בטרקטור בצדי המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully