וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רנדל צפוי להחמיץ את לימוז', בלאט: "תנו לגודס שקט"

20.11.2014 / 12:55

הצהובים נוטים לא לסכן את הפורוורד הפצוע מול אלופת צרפת (21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט), הקפטן יוגב אוחיון: "ניצחון יכול לתת לנו פוש גדול לטופ 16". בלאט: "תנו לקבוצה זמן, ויהיה בסדר"

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול ג'מאר סמית' שחקן לימוז'. ברני ארדוב
שוב יעלה מהספסל? פארגו מול ג'מאר סמית', במפגש הראשון עם לימוז' העונה/ברני ארדוב

אחרי הניצחון הנינוח על הפועל גלבוע/גליל עליון ביורוליג, מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום שלה כשתתארח הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט) אצל לימוז' הצרפתית. כזכור, במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, במחזור הפתיחה של היורוליג, מכבי ניצחה 76:92 במה שהיה משחקו הטוב ביותר של מרקיז היינס העונה (15 נקודות).

בריאן רנדל, שסובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי, לא צפוי לקחת חלק במשחק. רנדל לא הצליח לערוך אימון בשל הכאבים, וכרגע הנטייה היא לא לסכן אותו ולא לשתף אותו. מי שצפוי לקבל יותר דקות הוא ג'ייק כהן, שהצטיין במשחק הליגה האחרון.

מאמן הקבוצה הקודם דיוויד בלאט התייחס ב"עושים ספורט" בגלי צה"ל למצבה של מכבי תל אביב: "תנו למכבי את הזמן שלה, תנו לגיא את השקט שהוא צריך, והכול יהיה בסדר עם מכבי".

בריאן רנדל, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יסתדרו בלעדיו? רנדל/יוסי ציפקיס

יוגב אוחיון אמר לקראת המשחק: "לימוז' קבוצה מאוד ביתית, לא יהיה קל לנצח בבית שלה. ראינו אותם גם כשהם שיחקו כאן. מבחינתנו, אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולהמשיך במה שהתחלנו. אנחנו רוצים לחזור עם ניצחון. זה משחק שיכול להעניק לנו פוש גדול כדי להבטיח את העלייה לטופ 16, וחשוב מאוד שנגיע למשחק מרוכזים. אנחנו עובדים על החסרונות שלנו, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה בכדי להשתפר".

לשאלה על השינוי בחמישייה וספסולו של ג'רמי פארגו אמר הקפטן החדש: "מבחינתנו אנחנו משחקים מתי שאומרים לנו. אולו החלטות של מאמן. לכולנו יש אותה מטרה: לסמן וי כל ערב ולא מתעסקים במי שמשחק טוב יותר או פחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אדריאן מורמן שחקן לימוז'. ברני ארדוב
ממש לא מזלזל. אוחיון/ברני ארדוב

היריבה מגיעה למשחק עם רצף של שלושה הפסדים, עם ההתקפה השנייה הכי גרועה באירופה, שקולעת 71.6 נקודות למשחק בלבד. סטטיסטית, המצטיין של אלופת צרפת העונה הוא ג'מאר סמית' מיודענו, עם 14.2 נקודות לערב, אליהן הוא מוסיף 3.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. מי שעדיין לא חזר לעצמו הוא לאו וסטרמן, שקולע 7.6 נקודות לערב באחוזים רעים (25 ל-2, 33 ל-3).

מאמן הקבוצה ז'אן מארק דופראז אמר: "אנחנו יכולים לשחק טוב יותר מששיחקנו מול מכבי במחזור הראשון. סופו הוא שחקן בלתי רגיל, וגם לג'רמי פארגו יש הרבה איכויות שעוזרות למכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully