וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים לפיינל פור: 155-545 יורו

אירוע השיא של הכדורסל האירופי יתקיים רק בעוד חצי שנה ב-14 עד ה-17 במאי בפלאסיו במדריד, והחל מהיום ניתן יהיה לרכוש כרטיסים. רק 800 כרטיסים יימכרו כשתתברר זהות העולות

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מול יואניס בורוסיס שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
שוב ייפגשו? פניני ובורוסיס/מגד גוזני

הפיינל פור של היורוליג הוא אמנם עוד רחוק מאוד ויתקיים בין ה-14 ל-17 במדריד, ספרד, אבל כבר עכשיו המארגנים נערכים לאירוע החגיגי עם פרסום האפשרויות לרכישת כרטיסים. הבעיה המרכזית כמובן היא שאוהדי הכדורסל לא יודעים אם קבוצתם תגיע למעמד המכובד ועל כן קיים סיכון מסוים ברכישת הכרטיסים.

חצי הגמר והגמר יתקיימו בברקלייקארד סנטר, אולמה הביתי של ריאל מדריד שמוכר יותר בשם פלאסי דה דפורטס ומכיל 13 אלף מקומות ונמצא בליבה של הבירה. 80 אחוז מהכרטיסים יימכרו באופן פומבי בעוד 20 אחוז הנותרים משוריינים לאנשי התקשורת, לספונסרים ולקבוצות. כבר היום (רביעי) תתבצע מכירה ראשונית ללקוחות הוותיקים במפעל ובעוד שבוע יימכרו הכרטיסים לכלל הציבור באתר www.f4tickets.com.

היום השלישי לרכישת כרטיסים יגיע כאשר תתברר זהות ארבע העולות לפיינל פור כאשר יוקצו לאוהדים הללו 800 כרטיסים בלבד. האולם עצמו מחולק ל-12 קטגוריות לישיבה כאשר המחירים נעים בין 155 יורו ל-545 עבור כרטיס לאירוע. כרטיסם למקומות VIP יימכרו רק החל מסוף השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully