וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה רעב לחזור: "אוהב את הריח של הדשא"

המאמן שעזב את מכבי תל אביב ו-ווטפורד נחוש לשוב לאמן: "ניהלתי שיחות עם ארבעה מועדונים באנגליה. מבחינה בריאותית אני מושלם". על עזיבת הצהובים: "לא יכולנו לעשות את העבודה שלנו. רציתי לעמוד במילה שלי"

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני יכול לחזור לאמן כדורגל". אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

לא מעט שאלות פתוחות נותרו לאחר עזיבתו של אוסקר גרסיה את מכבי תל אביב, ומאז חייו והקריירה שלו עברו טלטלה לא פשוטה. המאמן הספרדי שהחל את העונה עם הצהובים עבר להדריך את ווטפורד מהצ'מפיונשיפ, אבל כעבור זמן קצר הוא אושפז בבית חולים בעקבות כאבים בחזה ואחרי 27 יום בחר להתפטר מתפקידו. בראיון שנערך עם המאמן בעיתון the argus חשף גרסיה מעט ממה שעבר עליו בתקופה האחרונה.

"אני לא מכיר חיים בלי כדורגל", אמר גרסיה. "אני קשור בכדורגל מאז שאני בן שש ואני אמשיך להתעסק בזה. מבחינה בריאותית אני מושלם, אני יודע הכול. אני יכול לחזור לאמן כדורגל. היו לי הצעות ואני מתחיל לבחון את המקום הנכון עבורי. אני עובד עבור רשתות תקשורת ספרדיות בתחום הכדורגל, אבל זה זמני. יש לי תוכניות לעתיד. אני אוהב את הריח של הדשא יותר מדי מכדי להפסיק לאמן או לא להיות מעורב". גרסיה סיפר כי היו לו הצעות ממספר קבוצות, כשבעיתון נטען כי לידס ופולהאם התעניינו בשירותיו. "ניהלתי שיחות עם ארבעה מועדונים אנגלים, אבל אני לא אגיד אילו".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
"זה היה כל כך קשה והחלטנו לעזוב, לא מסיבות אישיות, אלא רק מסיבות מקצועיות". אוסקר גרסיה במכבי תל אביב/קובי אליהו

גרסיה גם התייחס לקדנציה השנייה הקצרה שלו במכבי תל אביב, ואמר: "אני איש שיש לו מילה. כשעזבתי את מכבי הבטחתי שיום אחד אני אחזור לאמן את הקבוצה באירופה. לא ציפיתי שזה יקרה כל כך מהר, אבל אני רציתי לעמוד במילה שלי. אחרי תקופת קדם עונה מוצלחת, חזרנו לישראל והקונפליקט החל. קיווינו שזה יהיה כמו בעונה הראשונה, אבל אחרי 15 יום ראינו שזה ייקח עוד הרבה זמן עד להפסקת אש.

"הגעתי לשם מכיוון שאני אוהב את המועדון ואת האוהדים, אבל לא הצלחנו לעשות את העבודה כמו שצריך. זה היה כל כך קשה והחלטנו לעזוב, לא מסיבות אישיות, אלא רק מסיבות מקצועיות", הוסיף המאמן. "רצינו להיות כנים מכיוון שלא יכולנו לעשות את העבודה שלנו. הצטערתי על כך מאוד מכיוון שהתרגשתי מאוד לחזור".

על התקופה הקצרה בווטפורד אמר גרסיה: "זו הייתה מכה קשה מכיוון שלווטפורד יש סגל פנטסטי, אחד הטובים שיש בצ'מפיונשיפ, ואני בטוח שהייתה אמורה להיות לנו עונה טובה. זה היה חיבור מושלם ביני לבין המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully