וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם החדש של אצטדיון הברנבאו נחשף: IPIC או CEPSA

מצלמות טלוויזיה קלטו את נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, חושף כי במסגרת שיפוץ האצטדיון יוסב שמו של הברנבאו. וגם: פיפ"א תפצה ב-1.8 מיליון יורו את הבלאנקוס בעקבות פציעת מודריץ'

אצטדיון הברנבאו לפני משחק ליגת האלופות. GettyImages
שיפוץ האצטדיון יסתיים בשנת 2017/GettyImages

אצטדיון הברנבאו שיעבור בקרוב שיפוץ צפוי להיקרא IPIC ברנבאו או CEPSA ברנבאו, כך עולה מתוך דברים שנאמרו על ידי נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, שדיבר על עתיד האצטדיון הוותיק. לפני כחודש סיכמו הבלאנקוס על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת השקעות מאבו דאבי שתסייע מבחינה כלכלית בתכנון האצטדיון ושיפוצו בעלות של 400 מיליון יורו, מהלך שצפוי להגיע לסיומו בשנת 2017.

אחזקותיה של חברת IPIC כוללות חברת אנרגיה ספרדית ובמהלך אירוע שנערך במקום ביום שלישי פרס נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כאומר: אנחנו הולכים לשים שם IPIC ברנבאו או מה שהם רוצים. או CEPSA ברנבאו". מי שתבצע את הארכיטקטורה של האצטדיון הוותיק שנחנך בשנות החמישים ומכיל 80 אלף מקומות היא חברה גרמנית בשם GMP.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' מול שחקן קורדובה חוסה מריה לופס דה סילבה. GettyImages
ייעדר שלושה עד ארבעה חודשים. מודריץ'/GettyImages

בריאל מדריד משוכנעים ששיפוץ האצטדיון יסייע להגדיל משמעותית את ההכנסות של המועדון שנחשב כבר היום למרוויח הגדול ביותר בעולם הכדורגל. למרות הדברים, בית משפט במדריד הטיל בספק את האפשרות להוציא לדרך את התוכניות הללו מבחינת השאלה האם הסיוע הכספי הוא חוקי.

ובינתיים מתברר כי המועדון יקבל 1.8 מיליון יורו בעקבות הפציעה של לוקה מודריץ' במשחק של קרואטיה נגד איטליה ביום ראשון במסגרת מוקדמות היורו. על פי דיווח ב"אס", הבלאנקוס יזכו לכיסוי כספי של משכורתו של הקשר ועבור הזמן שהוא יאלץ לשבת בחוץ, תקופה שמוערכת בכשלושה עד ארבעה חודשים. על פי כללי פיפ"א, קבוצה של שחקן שנעדר לכל הפחות 28 ימים בעקבות משחקי נבחרת יזכה לפיצוי כספי. כך אגב קרה גם עם סמי חדירה במדי נבחרת גרמניה נגד איטליה לפני שנה, נעצר במשך חמישה חודשים וקבוצתו קיבלה שני מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully