וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'רמיס סמית' בספק להפועל ירושלים

19.11.2014 / 11:50

הפורוורד-סנטר האמריקאי (28, 2.03), שרשם 9.9 נקודות ו-4 ריבאונדים עד כה העונה, סובל מנקע חמור בקרסול ובספק למשחק על המקום הראשון במחזור הקרוב. קרמייקל ונסטרנקו צפויים לתפוס את מקומו

מכבי ראשון לציון חזרה אמש (שלישי) להתאמן לאחר הניצחון על עירוני נהריה ביום ראשון שהעלה את הקבוצה למקום השני בטבלה, עם מאזן מרשים של שישה ניצחונות בשבעה משחקים. במהלך האימון נפל הפורוורד-סנטר ג'רמיס סמית' בצורה רעה על הקרסול, כשלמשך כמה דקות הופסק האימון בזמן שהוא עובר טיפול על הפרקט. סמית' סובל מנקע חמור בקרסול, והצטווה לנוח בימים הקרובים כשהוא בספק גדול למשחק על המקום הראשון, ביום ראשון הקרוב נגד הפועל ירושלים בראשון לציון. בקבוצה מעריכים שרק ביום ראשון בבוקר ידעו האם יוכל לשחק.

ג'רמיס סמית' שחקן מכבי ראשון לציון (אמצע) מול בני הרצליה. ברני ארדוב
נפילה רעה. ג'רמיס סמית'/ברני ארדוב

סמית' (28, 2.03) הגיע לראשון לציון הקיץ אחרי מספר עונות טובות בליגה במקסיקו, לשם הגיע לאחר חצי עונה במכבי חיפה בעונת 2011/12 בה רשם 12.5 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע. את העונה הוא פתח בצורה מצוינת כשקלע בספרות כפולות בשלושת המשחקים הראשונים של הכתומים, אלא שבארבעת המשחקים האחרונים ירד ל-8 נקודות בממוצע בלבד. בסך הכל רשם 9.9 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע ב-27.1 דקות עד כה העונה.

אם סמית' לא יוכל לשחק יצטרך שרון דרוקר להסתדר עם שני שחקנים גבוהים בלבד - ג'קי קרמייקל ואיגור נסטרנקו, שגם הוא לא התאמן אתמול בשל כאבים בגב. מי שאמור למלא את החסר בעמדה מספר 4 הוא טוני יאנגר, כשגם ניצן חנוכי יכול לשחק בעמדה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully