וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "אנחנו רוצים לחזק את הבסיס הישראלי"

מאמן מכבי חיפה התייחס לאפשרויות החיזוק בינואר: "ננסה לחפש שניים או שלושה שחקנים". על ההחלטה לשחרר את אידריסו: "כולם טועים, אולי גם אני טעיתי אבל יש פה מסר לשאר השחקנים"

one
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"מי שיטעה לא יהיה פה". אלכסנדר סטנוייביץ'/קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד, ואתמול (שלישי) היא מחצה 0:7 את הפועל עפולה מהליגה הלאומית במתקן האימונים בכפר גלים. שמעון אבוחצירא ואלון תורג'מן הבקיעו צמדים כל אחד, מיצ'ל, חן עזרא ודקל קינן הוסיפו שער אחד כל אחד.

"אני מרוצה מאוד. אמנם שיחקנו בלי לחץ. המחצית השנייה הייתה טובה לא כמו הראשונה", סיכם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. "אנחנו מתחילים לעבוד טוב באימונים וזה משחק שחשוב לנו להמשכיות. אני מקווה שנעשה עוד צעד קדימה".

המאמן התייחס גם להחלטה לשחרר את מוחמדו אידריסו, ואמר: "ידענו עוד לפני כן על הבעיות שהיו לאידריסו בגרמניה, אבל אלה לא בעיות שגרמו לו לעזוב קבוצות והוא בסרך כלל נשאר בקבוצה שלו במשך שנה ושנתיים. זה מה שנתן לנו אינדיקציה להביא אותו. הוא לא עמד בכללים של המועדון ולכן הוא לא חלק ממנו. הוא טעה פעם ראשונה ואחרי זה טעה שוב. כולם טועים, אולי גם אני טעיתי. יש פה מסר לשאר השחקנים. כל שחקן שיעשה טעויות ברמה של אידריסו לא יהיה איתנו".

המאמן התייחס גם למועמדות שלו לאמן את סרביה, ושלל זאת מכל וכל: "יש לי חוזה כאן ואני לא רוצה לדבר על זה, זה לא סיפור מבחינתי במיוחד אחרי שהנשיא והקהל תמכו בי. אין לי דילמה ואין שאלה לגבי זה. אני רוצה להודות לנשיא, לקהל ולאנשים שהאמינו בי ואני רוצה להמשיך. אני מתמקד בעבודה כאן".

על המשך התוכניות של מכבי חיפה לינואר והאפשרויות לחיזוק הוסיף המאמן: "אנחנו מחפשים הכול. אני צריך לדבר עם הנשיא לגבי הרעיונות שלי לעתיד. ננסה לחפש שניים או שלושה שחקנים. יש הרבה שמות. אחרי המשחק נגד אשדוד אפשר יהיה יותר לשתף לגבי התוכניות. אנחנו רוצים לחזק את הבסיס הישראלי שלנו. אם נמצא משהו כזה, בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully