וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב תוקפים: "ההתאחדות רודפת את גרסיה"

19.11.2014 / 10:37

בית הדין החליט לדחות בשבוע את הדיון בעניינו של הבלם מכיוון שעורך הווידאו לא יכול להגיע, עו"ד מאירי: "לא ייתכן שעננה זו תמשיך לרבוץ על גרסיה שלושה שבועות"

one

הדיון המשמעתי בעניינו של בלם מכבי תל אביב קרלוס גרסיה שאמור היה להיערך הערב (רביעי) נדחה בשבוע ליום שלישי הבא. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ביקש הבוקר לדחות את הדיון למועד אחר מכיוון שעורך הווידאו שטיפל בקטע בו נראה גרסיה מנופף בידיו לאוהדים לרדת לכר הדשא לא יכול להגיע למסור עדות. המשמעות היא שגרסיה יוכל לשחק במשחק העונה נגד עירוני קרית שמונה ביום שני.

דייני בית הדין ביקשו בשבוע שעבר שעורך הווידאו יגיע למסור את עדותו ולדברי רשף אמש הוא קיבל את ההודעה מהממונים על אותו עורך שהוא ייעדר ממנו. מכבי תל אביב, מצידה, התנגדה לדחיית הדיון וביקשה לקיימו בכל מקרה, אך כעת הודיעה ההתאחדות כי קיבלה את הבקשה.

עוד לפני ההחלטה על הדחייה פנה עו"ד מורן מאירי, היועץ המשפטי של מכבי תל אביב, לבית הדין, וכתב: "מדובר בתכסיסנות ובאי שמירת זכויות בסיסיות של נאשם שאינה אלא המשך ישיר לרדיפה האישית של המבקשת (ההתאחדות לכדורגל, י.ט.) את המשיב (גרסיה, י.ט). בקשת המבקשת שהדליפה באופן פסול את הסרט הערוך ביחד עם דברי הסבר לגביו לתקשורת גורמת למשיב נזק רב. ככל שתתקבל יהיה בכך כדי להעמיד עננה חסרת שחר מעל המשיב במשך כשלושה שבועות וכל זאת בשל רשלנות של המבקשת שדורסת את כל זכויות היסוד של המשיב.

"זוהי הפעם השנייה שבשל רשלנותה של המבקשת נגרמות למשיב הוצאות כבדות תוך שנרמסות זכויותיו הבסיסיות", המשיך מאירי. "לא ייתכן שעננה זו תמשיך לרבוץ על המשיב במשך שלושה שבועות. לפיכך דינה של הבקשה להידחות. לחילופין אם ייעתר בית הדין לבקשה, יש לחייב את המבקשת בהוצאות כבדות".

קרלוס גרסיה עם ג'ורדי קרויף עופר רונן. קובי אליהו
"לא מן הנמנע שהם לא יגיעו להבנות עד הדיון בערב". קרלוס גרסיה בשבוע שעבר/קובי אליהו

כזכור, רשף הגיש כתב אישום כנגד גרסיה בטענה שתנועות הידיים שלו לעבר אוהדי מכבי תל אביב בדרבי ליבו את היצרים ועודדו את הקהל לרדת לדשא, מה שהביא בסופו של דבר לפיצוץ המשחק. הדיון בעניינו של גרסיה החל ביום שני שעבר מיד אחרי הדיון הארוך בעניינן של מכבי תל אביב והפועל תל אביב. אלא שכבר כעבור מספר דקות החליטו הדיינים בראשות עו"ד ישראל שמעוני לדחות את הדיון לפחות בשבוע מאחר שהיועץ המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי טען שהוא לא קיבל את חומרי הגלם מהם הוכן הקטע ששודר בערוץ הראשון שנחשב למעשה לראייה המשמעותית של התובע בתיק. רגע לפני שכולם התפזרו, אמר הדיין שמעוני כי הוא לא יתנגד אם במהלך הימים שיבואו עד הדיון הבא יגיעו מכבי תל אביב ותובע ההתאחדות להסדר באשר לעונש אותו צריך לשאת, אם בכלל, הבלם הספרדי.

עוד לפני שהתברר כי הדיון יידחה, לא הושגה פשרה כלשהי בין עו"ד מאירי לבין עו"ד רשף. השניים קיימו שיחה קצרה מאוד בעניין, אבל לא התקדמו לשום מקום ונכון לעכשיו הם לא אמורים להגיע לדיון עם עסקת טיעון כלשהי. גורם המצוי בעניינים אמר לוואלה! ספורט: "בעוד שרשף רוצה עונש משמעותי, מאירי לא חושב שבכלל צריך להעניש את השחקן".

בלי קשר, במכבי תל אביב דנים באפשרות להאריך את חוזהו. השחקן יסיים בתום העונה הקרובה חוזה בן שלוש עונות במועדון והוא נקשר מאוד לקבוצה. גורמים ביוון סיפרו אתמול כי שמו של גרסיה מצוי אצל ראשי פאוק סלוניקי שמתעניינים בו מאוד. ג'ק אנגלידיס המכהן כנשיא וכמנכ"ל המועדון מעריך מאוד את הבלם מקצועית ואישיותית והוא אמור לתמוך בהגעתו, אבל רק אם מכבי תל אביב תחליט לוותר עליו. אנגלידיס כבר הבהיר שלא ייקח שום שחקן ממכבי תל אביב, אלא אם המועדון יוותר עליו מרצונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully