וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרנט הוא לא אלוהים, אבל אין ספק שהוא יעזור להחיות את נבחרת גאנה"

בתקשורת הגנאית כבר מצטטים מקורבים למאמן הישראלי, שיצפה הערב במשחק הגורלי מול טוגו מהיציע, ויקווה שהכוכבים השחורים יימנעו ממעידה ויעפילו לאליפות אפריקה

אברהם גרנט יצפה הערב (רביעי) מהיציע במשחקה הביתי של נבחרת גאנה נגד טוגו בטמאלה, בסיומו הוא יקווה שהנבחרת אותה הוא מיועד לאמן תבטיח את מקומה באליפות אפריקה, ולאחר מכן הוא ימונה רשמית לתפקיד. הכוכבים השחורים היו יכולים להבטיח את העלייה כבר בשבת אך הפסידה 1:0 באוגנדה, וכעת הגנאים, שחסרים כמה כוכבים בראשות אנדרה אייוו, קוג'ו אסמואה ואסמואה גיאן, מגיעים למחזור האחרון של המוקדמות עם 8 נקודות, כשלאוגנדה וגיניאה, שייפגשו ביניהן באותה שעה, יש 7 כל אחת, ולטוגו יש 6. השתיים שיסיימו ראשונות בבית יעפילו אוטומטית לטורניר שייערך בסופו של דבר בגיניאה המשוונית, וייצא לדרך כבר ב-17 בינואר.

אברהם גרנט מאמן פרטיזן בלגרד. AP
יחזיר את המנודים? אברהם גרנט/AP

גרנט, שהוכרז על ידי ההתאחדות הגנאית כמחליפו של אקוואסי אפיה כבר לפני שבועיים, עדיין לא יעמוד על הקווים, והוא יקווה שמעידה לא צפויה של הגנאים לא תמנע את מינויו. בתקשורת הגנאית כבר העלו את השאלה האם גרנט יחזיר לסגל את הכוכבים המנודים סולי מונטארי, מייקל אסיין וקווין פרינס בואטנג שנזרקו מהנבחרת בשל בעיות משמעת, וזכו לתשובה מפי מקורבו של גרנט, שביקש לשמור על אנונימיות אך הסכים לספק ציטוט מעניין על סך היכרותו על המאמן.

"גרנט מאמין בשחקנים ממושמעים", אמר אותו מקורב. "אז אם אתה לא ממושמע, אפילו אם אתה המראדונה של הקבוצה שלך, אין לך מקום בסגל. גרנט עובד בסטנדרטים גבוהים, הוא מאמן שלא סובל שטויות, שמוכן לתת את כולו לנבחרת הזו ואני מקווה שהדברים ישתנו שם. הוא לא אלוהים, אבל אין ספק שהוא יבצע כמה שינויים רציניים שיעזרו להחיות את נבחרת גאנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully