וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חידשה את החקירה נגד דוויט הווארד

כוכב יוסטון חשוד כי התעלל בילדו, ואחרי שמשטרת פלורידה החליטה לסגור את התיק נגדו הועלו טענותיה של חברתו לשעבר. עורך דינו: "אם הילד מפיצה טענות חסרות בסיס". סגן נשיא ה-NBA: "אנו בודקים את המקרה באופן עצמאי"

סנטר יוסטון רוקטס דווייט הווארד. GettyImages
לא ימים מאושרים מבחינתו. הווארד/GettyImages

המשטרה תפתח מחדש את החקירה נגד כוכב יוסטון רוקטס דווייט הווארד, שחשוד כי התעלל בילדו. האירוע התרחש בקיץ שעבר ובמסגרתו הודה הווארד בפני הרשויות שהוא היכה את ילדו בחגורה. בחקירתו אמר הווארד לשוטרים שהוא לא רואה בכך משהו חמור מכיוון שכך חינכו אותו כשהיה ילד. משטרת פלורידה בחנה את הנושא, אבל עד כה לא פתחה בחקירה מכיוון שלא היו הוכחות לכך.

אלא שב-48 השעות האחרונות התקבל במשטרה מידע חדש שגרם לכך שמשטרת ג'ורג'יה פתחה שוב את החקירה במקרה על אף שלא יצאה הודעה רשמית בנושא. עורך דינו של הווארד, דייויד מרקוס, הודיע: "מחלקת הילדים והמשפחות בפלורידה בחנה ביסודיות את כל הראיות וקבעה כי הטענות על התעללות בילדים אינן נכונות. התיק נסגר בחודש ספטמבר. אמו של הילד רויס ריד מפיצה טענות חסרות בסיס לרשויות בג'ורג'יה לאחר שמשטרת פלורידה סגרה את התיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך זה ייגמר? הווארד, חברתו לשעבר ובנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"למרות שהוכח שאין בטענות האלה דבר, כאשר מוגשת תלונה של ילד בפני שירותי הרווחה, נפתחת חקירה. אנו בטוחים שהרשויות בג'ורג'יה יגיעו לאותה מסקנה כמו הרשויות בפלורידה. האמת נמצאת בצד שלנו. זה מזעזע לראות אם שמשתמשת בבנה ככלי משחק נגד אביו בניסיון לחלץ כסף וזה מה שקורה במקרה הזה. בעוד רויס ריד ממשיכה במסע חסר התכלית עם התקשורת, דוויט הווארד ימשיך לפעול לטובת ילדיו ולעשות את כל הדרוש כדי להגן עליהם".

סגן נשיא ה-NBA לענייני תקשורת מייק באס אמר בנושא: "אנחנו מודעים לטענות הנוגעות לדוויט הווארד ונמצאים בתהליך של איסוף של העובדות באופן עצמאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully