וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ספג קריאות בוז במנצ'סטר: "הם זוכרים שהוא ניצח אותם פעמיים"

כוכב ארגנטינה לא זכה לקבלת פנים אוהדת במפגש מול פורטוגל באולד טראפורד והוחלף במחצית יחד עם רונאלדו. פרננדו סנטוס: "42 שנה לא ניצחנו אותם". די מריה נפצע ועשוי להחמיץ את ארסנל. דל בוסקה אחרי ההפסד של ספרד לגרמניה: "אנחנו בתקופת מעבר"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה לצד כריסטיאנו רונאלדו. AP
שמרו על הרגליים לליגה. מסי ורונאלדו/AP

אחרי שהסתיימו להם משחקי המחזור הרביעי במוקדמות היורו, ברחבי אירופה נערכו מספר משחקי ידידות מעניינים על הנייר שלא סיפקו אומנם הרבה שערים, אבל דרמות היו גם היו. בוויגו, אלופת העולם גרמניה ניצחה 0:1 את אלופת אירופה ספרד משער של טוני קרוס בדקה ה-89. באולד טראפורד, כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי לא הרשימו, כשפורטוגל ניצחה 0:1 את ארגנטינה משער בדקה ה-90. ויין רוני כיכב עם צמד ב-1:3 של אנגליה בסקוטלנד, חמדי סליחי מהפועל עכו כבש שער עצמי וסידר לאיטליה 0:1 דחוק על אלבניה, ברזיל ניצחה 1:2 באוסטריה וצרפת השיגה 0:1 קטן בבית על שבדיה.

רפאל גריירו שחקן פורטוגל חוגג. רויטרס
אין רונאלדו? יש גריירו/רויטרס

כשליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו משחקים זה נגד זה, מדובר בעימות שתמיד מרתק, אבל המפגש ביניהם במסגרת משחק הידידות בין פורטוגל לארגנטינה היה רחוק מלהלהיב. שני הכוכבים הגדולים בכדורגל העולמי התעמתו על כר הדשא אל מול אלפי כיסאות ריקים באולד טראפורד ואכזבו. במחצית השניים הוחלפו, והמשחק הסתיים לבסוף ב-0:1 דרמטי לפורטוגל, בזכות שער של גריירו בדקה ה-90.

"42 שנה לא ניצחנו את ארגנטינה כך שאני מרוצה וגאה", אמר מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס. "השחקנים הראו מחויבות. 20 הדקות הראשונות שלנו היו רעות מאוד, יש לנו פוטנציאל ליכולת יותר טובה. ארגנטינה הייתה טובה יותר אבל בהמשך המשחק התאזן והתחלנו להחזיק יותר בכדור. לא ספגנו גול בשלושת המשחקים האחרונים וזה חשוב".

בארגנטינה שררה אכזבה מהתוצאה. בעיתון "אולה" נכתב: "פורטוגל הייתה חלשה ולא הגיעה למצבים, עד שגריירו נגח פנימה. מסי ורונאלדו לא הבריקו. מסי ספג קריאות בוז מהאוהדים האנגלים בכל פעם שהוא נגע בכדור. במנצ'סטר זוכרים שהוא ניצח פעמיים את יונייטד עם ברצלונה בגמר ליגת האלופות, ברור שלא יאהבו אותו שם".

חלוץ ארגנטינה גונסאלו היגואין: "חבל שלא ניצחנו כי שלטנו במשחק. התוצאה לא גורמת לנו לתחושה טובה. היה לנו מזל רע, ביצענו את ההוראות של המאמן, אבל עכשיו אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק ולצאת לדרך חדשה".

המשחק הזה השאיר דאגות למנצ'סטר יונייטד בעקבות פציעתו של אנחל די מריה שנמצא כעת בספק למשחק נגד ארסנל בשבת. הקשר התנגש בנאני, אבל המשיך לשחק עד הדקה ה-61 והוחלף על ידי אריק לאמלה. מאמן הנבחרת, חרארדו מרטינו, אמר בנושא: "אנחנו לא חושבים שזו פציעה רצינית. הוא התנגש בעוצמה וזה גרם לו חתך בעור". די מריה עצמו אמר: "זו רק מכה. אני מקווה שזה לא יתנפח יותר כדי שאוכל לשחק בסוף השבוע".

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה חוגג מול ספרד. רויטרס
ניצח את ספרד. טוני קרוס/רויטרס

נבחרת ספרד הפסידה בדקה האחרונה לגרמניה משער של טוני קרוס. ויסנטה דל בוסקה המאמן הספרדי התייחס לשינויים בנבחרת שלו: "אנחנו בתקופת מעבר כרגע ורוצים להמשיך להסתכל על העתיד עם אופטימיות, אבל אנחנו לא כל כך מרוצים מהתוצאה. אני מסכים עם הניתוח שהמשחק הזה היה שקול ומאוזן לחלוטין ואנחנו הראינו שאנחנו יכולים לנטרל אותם. הגול של קרוס היה יפה בזה חייבים להודות".

איטליה אירחה את אלבניה בגנואה ומאמן האזורי אנטוניו קונטה ניצל את המפגש כדי לנסות הרכבים שונים והעניק הופעות בכורה לשחקנים רבים, ביניהם פרנצ'סקו אצ'רבי שהחלים מסרטן האשכים. בסופו של דבר, את שער הניצחון העניק לו דווקא חמדי סליחי, חלוץ הפועל עכו, שנכנס כמחליף בשורות אלבניה ונגח לשערו הוא בדקה ה-82 אחרי שסטפנו אוקאקה ליטף עם הראש בבכורה.

"ניצחנו חמישה משחקים וסיימנו אחד בתיקו", סיכם אנטוניו קונטה את ה-0:1 שהשיגה נבחרתו, "אולי לא בכל המשחקים הרשמנו אבל השחקנים נלחמים עבור הנבחרת, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד. היה לנו יום וחצי להתכונן לאלבניה, ששיחקה בהרכב החזק ביותר שלה. הוכחנו שאם אנחנו רוצים, אנחנו יכולים להשיג הכול. אף אחד לא יעזור לנו, נצטרך לעשות הכול בעצמנו. למרות שזאת לא תקופה טובה לכדורגל האיטלקי, יש לנו חמישה ניצחונות ותיקו במשחקים האחרונים".

סטפנו אוקאקה, חלוץ איטליה שנגיחה שלו פגעה בסליחי והכניעה את אלבניה, אמר בסיום המשחק: "אני רוצה להודות קודם לסינישה מיכאלוביץ' המאמן שלי בסמפדוריה על האמון בי. מהרגע הראשון הוא התייחס אליי כמו לבן שלו. הוא שינה אותי ולימד אותי לשחק ברמה הכי גבוהה.". על הגול שלו: "הכדור היה נכנס בכל מקרה, זה בטוח".

עוד באותו נושא

ניצחון דרמטי לפורטוגל, הפסדים לארגנטינה וגרמניה

לכתבה המלאה
: ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה חוגג. GettyImages
סידר לאנגליה ניצחון גדול. ויין רוני/GettyImages

ויין רוני נהנה מאוד מה-1:3 של אנגליה בסקטולנד, ואחרי שהרשית צמד יש לו כרגע 46 שערים במדי נבחרת שלושת האריות, ורק גארי ליניקר (48) ובובי צ'רלטון (49) לפניו. השיא קרוב מתמיד. מאמן אנגליה רוי הודג'סון החמיא לרוני וחבריו: "הייתה לנו הופעה טובה, השחקנים הגיבו פנטסטי לדחיפה שהאוהדים הסקוטים נתנו לנבחרת שלהם. רוני הוא אחד השחקנים המנוסים שלנו וזה חשוב מאוד. אני בטוח שהוא שמח על התרומה שלו ועל כך שהוביל אותנו לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully