וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ התבססה בצמרת, אס"א הפסידה ברמה"ש

המוליכה שוב פתחה פער של שתי נקודות ממכבי תל אביב אחרי שניצחה בחולון 30:34. רמת השרון ניצחה לראשונה אחרי ארבעה משחקים עם 26:28 ביתי על אס"א תל אביב

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, ערן צרפתי. ניב אהרונסון
שתי נקודות מעל מכבי תל אביב. ערן צרפתי/ניב אהרונסון

המחזור ה-8 בליגת ווינר בכדוריד הושלם הערב (שלישי) עם שני משחקים, כשמוקד המפגש של המוליכה הפועל ראשון לציון עם חולון. מוליכת הליגה ניצחה 30:34 ופתחה פער של שתי נקודות על פני מכבי תל אביב. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ב-15:15, אולם במחצית השנייה ראשון לציון הצליחה לפתוח פער ולהשיג ניצחון. חולון, מנגד, ספגה את הפסדה השביעי העונה.

א.ס רמת השרון גברה על אסא ת"א 26:28 (12:16), כשרמה"ש השיגה ניצחון ראשון לאחר ארבעה משחקים, והצליחה לעצור את אס"א שהביסה ביום שישי את מכבי תל אביב בדרבי. במשחק בין רמה"ש לאס"א, הצטיין בויאן ליוביסיץ עם 43% עצירות ואוברד רדולוביץ עם 8 שערים מ-10 ניסיונות, וחמישה אסיסטים. כובשי השערים לרמת השרון: אוברד רדולוביץ וטונדיי עבדולראשיד 8 כל אחד, עמית גל 6, דניאל שקלים ובן ליברטי 2 כל אחד, גלורי אופור ואלכס סיצ'נקו עם שער אחד כל אחד. כובשי השערים לאס"א: יוסי אפו 6, ניבו לוי 5, אלירן מצקי ויובל כץ 4 כ"א, רם טורקניץ 3, בארי סולומון 2 ודור קלדרון עם שער אחד. שפטו שלמה כהן ומתן לינדנבאום. אמש, נס ציונה גברה על הרצליה 24:29, מכבי ת"א ניצחה את קרית מוצקין 21:29, הפועל ר"ג נוצחה בביתה מול מכבי ראשל"צ 27:25, והפועל אשדוד חזרה מרחובות עם ניצחון גדול 24:37.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף טעם של ניצחון לרמה"ש. דניאל שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully