וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד בכורה לעפולה, ניצחון לקרית גת

המוליכה נעצרה עם הפסד ביתי 95:91 מול נתניה. העולה החדשה גברה 96:102 אחרי הארכה על קרית אתא. ניצחונות לרמלה, מגדל העמק, יבנה ואשקלון

קוואמי וון שחקן עירוני רמת גן. קובי אליהו
29 נקודות שלו לא הספיקו לרמת גן. קוואמה וון/קובי אליהו

המחזור החמישי בליגה הלאומית לכדורסל יצא הערב (שלישי) לדרך עם שבעה משחקים.הפועל גלבוע/עפולה המוליכה איבדה את המאזן המושלם שלה כשהפסידה בביתה 95:91 על ידי אליצור נתניה. הפועל מגדל העמק גברה 86:93 על גליל עליון וקרית גת העולה החדשה ניצחה 96:102 את אליצור קרית אתא. אליצור אשקלון גברה 87:96 על הוד השרון.

הפועל גלבוע/עפולה - ברק נתניה 95:91

העפולאים היו היחידים ערב המחזור הזה שהחזיקו במאזן מושלם, אבל דווקא שבוע לאחר ניצחון מרשים בגליל, מוליכת הטבלה נכנעה מול נתניה הבינונית. המשחק הזה הוכרע למעשה כבר לאחר הרבע הראשון אותו ניצחה נתניה 13:33 ולא הביטה לאחור. פול מארגיני נתן משחק גדול אצל המארחים והוליך אותם עם 25 נקודות. דניאל דנינו בלט עם 24 וליאור שגב הוסיף 20 נקודות ושישה אסיסטים.דייויד לאבו קלע 21 למארחים, אבל שאנון שורטר הכוכב של עפולה נעצר על 14 בלבד.

הפועל מגדל העמק - הפועל גליל עליון 86:93

אחרי הניצחון הגדול ברמת גן בשבוע שעבר, הקבוצה המשיכה את המומנטום שלה עם עוד ניצחון מרשים מול יריבה חזקה והוכיחה שהיא מכוונת העונה לצמרת. גליל, שנכנעה לעפולה המוליכה בשבוע שעבר תקווה לא להיכנס למומנטום שלילי. כריס גאסטון הוליך את המארחים עם 23 נקודות. קוטי קלארק הוליך את האורחים עם 26 נקודות, אך היה די בודד במערכה.

מכבי קרית גת - אליצור קרית אתא 96:102 (אחרי הארכה)

העולה החדשה מתחילה אט אט להתאקלם לליגה הלאומית והשיגה ניצחון דרמטי מול יריבה עיקשת לאחר הארכה. המארחים הצליחו להוביל לאורך רוב שלבי המשחק, אך קרית אתא ביצעה קאמבק ברבע האחרון ושלשה עם הבאזר של גיא דותן קבעה שוויון 90. אולם, ההארכה הייתה שייכת לטרנס ווטסון (31 נקודות ו-20 ריבאונדים) וגל איתן (26) שהיו גדולים על האורחים. דאליס ג'וניור קלע 19 למפסידים, אוראל לב וגיא דותן הוסיפו 16 כ"א.

אליצור רמלה - עירוני רמת גן 79:85

רמת גן ספגה בשבוע שעבר את הפסד הבכורה שלה ורושמת הפסד שני רצוף תוך שבוע. בילי וויט בלט עם 25 נקודות, תום מעיין שהגיע השבוע כמושאל מהפועל ירושלים הסתפק בחמש נקודות ושלושה אסיסטים. קוואמי וון להט כרגיל אצל האורחים עם 29 נקודות, אבל דראגן בנדר הקרואטי המושאל ממכבי תל אביב תרם רק שבע לאורחים.

משחקים נוספים:

הפועל כפר סבא - אליצור יבנה 91:70

מכבי רעננה - א.ס רמת השרון 83:91

אליצור אשקלון - מכבי הוד השרון 87:96

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully