וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הגישה תלונה פלילית לבית הדין בשוויץ בנושא אירוח המונדיאל

ספ בלאטר הגיש תלונה פלילית לרשויות החוק בשוויץ. החשד: מספר אנשים שקשורים למדינה ביצעו דברים לא כשרים בתהליך ההצבעה לרוסיה וקטאר. השופט אקרט: "יש חשד לפעילות בלתי חוקית"

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר. קובי אליהו
מנסה לנקות את פיפ"א. ספ בלאטר/קובי אליהו

רק לפני מספר ימים ניקתה פיפ"א את רוסיה וקטאר, מארחות המונדיאלים הבאים, מכל החשדות נגדן בתהליך הבחירה לאירוח שלהן, אבל מסתבר שהפרשה הזו רק הולכת ומסתבכת והיום (שלישי) הגישה פיפ"א תביעה פלילית לרשויות החוק בשוויץ. הסיבה: בפיפ"א חושדים במספר אנשים ששמם לא פורסם וששהיו מעורבים בתהליך הבחירה של מארחות המונדיאלים ב-2018 ו-2022. נשיא פיפ"א ספ בלאטר טוען שהוא הגיש את התלונה ביום שלישי על פי בקשתו של השופט יוהכים אקרט, מי שאמון על הנושאים הללו בוועדת האתיקה של הארגון.

אקרט טוען בראיון שפורסם על ידי פיפ"א שהוא "מודאג מפעילות בלתי חוקית של אנשים אינדיבידואלים שהיו מעורבים בתהליך ההצבעה ושקשורים לשוויץ". עדיין אין פרטים נוספים לגבי פרטי החשדות או החוקים עליהם עברו אותם אנשים, אך אקרט טוען שהנושא הזה חייב להיחקר על ידי פיפ"א ועל ידי מוסדות החוק הרלוונטיות".

יש לציין שבניגוד לגופים של פיפ"א, לרשויות החוק בשוויץ יש את האפשרות לפתוח בחקירה פלילית נגד אותם גורמים אשר נגדם פיפ"א מתלוננת ואין ספק שעוד פרטין חדשים ייחשפו בהמשך בפרשה המביכה הזו שמטילה צל כבד על כל תהליך הבחירה של מארחות המונדיאלים וגם על הארגון עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully