וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: המטרה - למכור את אופיר מרציאנו לאירופה בקיץ

18.11.2014 / 16:13

בקבוצה משוכנעים שבעקבות ההופעות הטובות בנבחרת ישראל יהיה קל יותר למכור את השוער, וג'קי בן זקן הבהיר: "אין סיכוי שאמכור את אופיר לקבוצה בארץ". מרציאנו: "עכשיו צריך להתרכז בליגה"

שרן ייני, אופיר מרציאנו שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ההצלחה בנבחרת תסדר חוזה באירופה? אופיר מרציאנו/ברני ארדוב

במ.ס. אשדוד מתכוונים למכור בקיץ את אופיר מרציאנו לקבוצה באירופה. כבר בקיץ שעבר ניסה סוכן השחקנים דודו דהאן למצוא קבוצה לשוער הנבחרת ולמרות שהעיד כי מדובר באתגר גדול מבחינתו מאחר שעדיין לא הוציא שוער מישראל, לא הצליח דהאן למצוא את הקבוצה שתרכוש את מרציאנו.

כעת, לאחר ההופעות הטובות של השוער בנבחרת ישראל, הסיכוי למכור אותו עלה בצורה משמעותית ונראה כי לדהאן יהיה יותר קל למצוא את המועדון שירכוש את כרטיסו אף שמרציאנו מחזיק רק בדרכון ישראלי. במ.ס. אשדוד צפויים לדרוש כמיליון יורו עבור מרציאנו, אולם אם תגיע הצעה מקבוצה בה יוכל השוער להתקדם והסכום יהיה יותר נמוך, קרוב לוודאי שג'קי בן זקן לא יטרפד את המעבר, כפי שעשה במקרה של ניר ביטון.

בן זקן שלל היום את האפשרות שמרציאנו ימכר בקיץ דווקא לקבוצה ישראלית. "אין סיכוי שאני אמכור את אופיר לקבוצה בארץ. לא בגלל שזו קבוצה ישראלית, אלא כיוון שהוא ראוי לאירופה וקבוצה ישראלית לא תעמוד בעלויות שלו", אמר בן זקן.

במ.ס. אשדוד ובן זקן במיוחד גאים מאוד על הגעתו של מרציאנו לנבחרת. "שחקנים מאשדוד כבר שיחקו בנבחרת ישראל", אמר גורם במ.ס. אשדוד. "אבל אופיר מייצג לא רק את המועדון, אלא את כל העיר. כמה שאשדוד גדלה בשנים האחרונות, אין מקום בעיר שלא מדברים על אופיר מרציאנו".

אם מרציאנו יימכר, באשדוד יעניקו את ההזדמנות לשוער המשנה רועי משפתי שהיה הופך כבר העונה לשוער הראשון אם מרציאנו היה עוזב.

מרציאנו חזר היום להתאמן בשורות הקבוצה וזכה להרבה ברכות מצד החברים. "עכשיו אני צריך לעשות סוויץ' ולהתרכז במשחקים החשובים שלנו בליגה", אמר השוער. "היה ממש כיף. היה מושלם. אבל עכשיו הראש במ.ס. אשדוד ויש לנו משימה מאוד חשובה".

אשדוד תארח את מכבי חיפה בשבת ותנסה להתאושש אחרי תקופה רעה שעוברת עליה. חאתם עבד אלחמיד ייעדר בגלל קרע בשריר הירך האחורי ואת מקומו אמור למלא עופר ורטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully