וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פיטרסון הושעה מה-NFL עד סיום העונה לפחות

עונש כבד לרץ של מינסוטה, שלא יוכל לשוב לפעילות בליגה לפני ה-15 באפריל 2015 בשל פרשיית ההכאה של בנו בן ה-4, בגינה קיבל מאסר על תנאי בבית המשפט. הוא צפוי לערער

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Tom Gannam, AP
בלי רחמים. אדריאן פיטרסון/AP, Tom Gannam

באמצע ספטמבר הושעה אדריאן פיטרסון, הרץ האחורי של מינסוטה, ממשחק בעקבות חשדות שהיכה את ילדו בן ה-4 וגרם לפציעתו. לפני שבועיים פסק בית המשפט בטקסס כי השחקן לא ייכנס לכלא, ולפיכך עלתה הסברה שיחזור לשחק העונה. ב-NFL חשבו אחרת.

הליגה הודיעה היום (שלישי) כי פיטרסון הושעה מכל פעילות עד תום העונה ומעמדו יידון מחדש ב-15 באפריל 2015. משמעות הדבר היא שעדיין לא הוחלט האם יחמיץ גם משחקים בעונה הבאה. הוא כבר הודיע שיערער על ההחלטה.

על פי דיווח ראשוני בתחנת רדיו ביוסטון, פיטרסון הואשם בכך שהוא הסיר עלים מענף של עץ והשתמש בו על מנת להכות בישבנו של בנו. עורך דינו של השחקן, ראסטי הארדין, אמר אז בהצהרה הרשמית שאכן זה כיוון החקירה: "אדריאן ישתף פעולה באופן מלא עם הרשויות, שבוחנות את העניין. הוא אב אוהב, שהשתמש בשיקול הדעת שלו כהורה על מנת לחנך את בנו. הוא השתמש עם הילד שלו באותה שיטת חינוך שהוא עצמו חווה כילד שגדל בטקסס. הוא מעולם לא הכחיש את מה שעשה".

מאוחר יותר פרסם פיטרסון הצהרה: "אני מתנצל על כל כאב שגרמתי לילד שלי, אבל ללא שום ספק, אני לא מתעלל בילדים. נפגשתי עם פסיכולוג ודיברנו על דרכים אחרות לחנך ילדים, שאולי הן יותר ראויות. למדתי הרבה ואצטרך לשנות את דרכי החינוך שלי כלפי הילד שלי בעתיד".

המשפט הסתיים לאחר שפיטרסון קיבל מאסר על תנאי לשנתיים במקרה שיימצא אשם בעבירה דומה. הוא נקנס ב-4,000 דולר ובנוסף, יבצע 80 שעות של עבודות למען הקהילה. "אני פשוט שמח שזה נגמר. אני יכול לשים את זה מאחור ולהמשיך, יחד עם המשפחה שלי, קדימה. אני באמת מצטער על מה שקרה ולוקח אחריות מלאה על המעשים שלי. אני אוהב את הבן שלי, יותר מכל מה שאפשר לדמיין ואני רוצה להמשיך במערכת היחסים שלי איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully