וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיאווה רוצה את טוטו תמוז, פטרולול: "תפסיקו לחלום"

האלופה הרומנית, שמעוניינת כבר תקופה ארוכה בחלוץ, סימנה אותו כמטרה לחיזוק כבר בחלון ההעברות הקרוב. בקבוצתו של תמוז, שכבש העונה 10 שערי ליגה, אמרו: "זה לא על הפרק"

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
פטרולול לא מוותרת עליו. טוטו תמוז/GettyImages

סטיאווה בוקרשט מעוניינת לצרף את בינואר את טוטו תמוז, כך מפרסם הבוקר (שלישי) עיתון הספורט "גאזטה ספורטורילור". החלוץ הישראלי הוא אחד משלושה שמות של שחקני רכש אותם החליטו ראשי האלופה הרומנית לצרף כבר בחלון ההעברות הקרוב ומגעים בין הצדדים כבר החלו. לתמוז יש חוזה לעונה וחצי נוספות בפטרולול, אך ככל הידוע הוא יהיה מעוניין במעבר. אגב, במשחק שנערך בין הקבוצות העונה כבש תמוז צמד, אך סטיאווה גברה על פטרולול 2:3. נשיא פטרולול אנדי קראנגו הגיב לפרסומים ואמר: "אני לא יודע מאיפה זה בא. אין כלום. אולי יש כאלה בסטיאווה שמקווים שתמוז יגיע, אבל זה לא על הפרק. המסר שלי לסטיאווה: תפסיקו לחלום".

בסטיאווה מעוניינים בישראלי כבר תקופה ארוכה וכבר קיימו שיחות עם נציגיו. לפני שבועיים הודה החלוץ: "הם נתנו לי הצעה יפה, אבל באותו שלב רציתי לבחור במשהו אחר. זו קבוצה טובה, אבל אני חייב להודות שלא ידעתי שהיא כל כך טובה. הכול אפשרי בכדורגל. אולי אני אשחק שם, אולי אני אשאר בפטרולול, מי יודע".

תמוז, 26, הבקיע העונה 10 שערי ליגה (ו-13 בכל המסגרות) והוא מדורג שני בטבלת המבקיעים ברומניה. למרות כושרו, החלוץ נותר מחוץ לסגל נבחרת ישראל למשחק נגד בוסניה, ככל הנראה בשל פרשת "כאב השיניים" ובקשתו להשתחרר מהמשחק נגד אנדורה. תמוז הגיע לרומניה בינואר אשתקד וחתם לשנתיים וחצי בפטרולול. הוא נחשב לאחד השחקנים האהובים בקבוצה ואחח החלוצים המוערכים בליגה.

בתום 14 מחזורי ליגה ברומניה מוליכה סטיאווה את הטבלה עם 34 נקודות בעוד פטרולול ותמוז במקום השלישי עם 28 נקודות. סטיאווה, בה עברו בעבר המגן קלמי סבן והמאמן רוני לוי, מתמודדת גם בשלב הבתים של הליגה האירופית.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הנציג הישראלי הקודם בסטיאווה. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

עדכון ראשון: 12:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully