וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירה או יראמנדי: מי ירוויח מהפציעה של לוקה מודריץ'?

בריאל מדריד מעכלים את הבשורה על פציעתו של הקרואטי, שנפגע במשחק הנבחרת וייעדר בין שלושה לארבעה חודשים. הקשרים, שהוזכרו כמועמדים לעזוב בינואר, עשויים להרוויח מן ההפקר

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
בורג חשוב. מודריץ'/AP

ריאל מדריד התבשרה אמש (שני) על חדשות רעות, כשהתברר כי לוקה מודריץ' נפצע וייעדר בין שלושה לארבעה חודשים. הקשר נפגע בשריר הירך האחורי ב-1:1 של נבחרת קרואטיה עם איטליה ביום ראשון, ולמרות שתחילה נראה היה כי לא מדובר בפציעה חמורה, הדיאגנוזה אמש הוכיחה אחרת. על פי הערכות, מודריץ' יחזור לפעילות מלאה רק לקראת חודש פברואר 2015, משמע יחמיץ מעל 20 משחקים של ריאל בכל המסגרות.

"חשתי כאב חזק בחלק העליון של הירך, זה עדיין כואב. חבל מאוד שזה קרה, אבל זה הכדורגל", אמר מודריץ', שהוחלף באותו משחק כבר בדקה ה-26. אם יש סיבה לקרואטי להיות מעודד, היא שעד סוף 2014 לא צפויים לריאל משחקים גדולים במיוחד. עד סיום השנה מחכים לה משחקי ליגה מול אייבר, מלאגה, אלמריה וסביליה, בעוד בליגת האלופות מצפים לה שלושה משחקים פחות קשים על הנייר, מול ליברפול, באזל ולודוגורץ.

מתחילת 2015 הוא צפוי להחמיץ יותר משמונה משחקים, חלקם בשלב הנוקאאוט בליגת האלופות (אם ריאל תעפיל לשמינית). בעקבות ההתפתחויות האחרונות בגזרת מודריץ', בריאל כבר שוקלים את הצעד הבא.

מי שעשוי להרוויח מן ההפקר ולהישאר בריאל מדריד בגלל הפציעה הוא סמי חדירה, שעל פי דיווחים אמור היה לעזוב לארסנל בחלון ההעברות בינואר, אך יקבל דקות משחק מרובות בתקופה הקרובה. למרות זאת, ב'אס' מדווחים כי אנצ'לוטי יעדיף את אסייר יראמנדי על פני הגרמני, שממעט לשחק מאז הפציעה הקשה שעבר בעונה שעברה. הקשר הבאסקי, שלא הצליח להתאקלם בבלאנקוס מאז הצטרף מריאל סוסיאדד, אף הוא הוזכר כמועמד לעבור לאנגליה בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully