וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הרשות לבקרת התקציבים תנהל את הקבוצה?

18.11.2014 / 10:54

יו"ר הרשות עופר אורליצקי העביר בקשה לקבלת הערבויות של אלי שגב בסך 1.5 מיליון דולר, והצהיר: "אם הן יגיעו, לא תהיה לי בעיה להחליף את הבעלים עד סוף העונה". המנכ"ל דניאל ביקש מהשחקנים לא לשבות

one

יו"ר הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי החל בתהליך חילוט הערבויות הבנקאיות של בעלי מכבי נתניה אלי שגב. כבר אתמול (שני) פנה אורליצקי במכתב לשני בנקים באנגליה מהם מחזיקה הבקרה ערבויות בנקאיות של הסגל על סך של 1.5 מיליון דולר. הפנייה של אורליצקי הגיעה בעקבות שיחות שהוא ניהל עם מנכ"ל המועדון רועי דניאל שאישר לו כי אכן קיים עיכוב בתשלומי המשכורות וכי הוצאו כבר צ'קים לטובת ספקים בהיקף של מאות אלפי שקלים אשר להם לא יהיה כיסוי אם הערבויות לא יחולטו. התהליך עצמו אמור לקחת כשלושה שבועות, אבל בהחלט מדובר בכדור הרגעה לשחקני הקבוצה, שהיו מוטרדים מאוד בימים האחרונים ואף קיימו אתמול אסיפת חירום.

אורליצקי אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "אני תמיד יכול לעצור את תהליך החילוט אם אלי שגב ישוב לארץ בימים הקרובים ויתפעל את הקבוצה. אם נקבל את הערבויות בסך 1.5 מיליון דולר לא תהיה לי שום בעיה להפעיל את נתניה עד סוף העונה ולעמוד בכל ההתחייבויות שלה לכל הגורמים ובתוכם השחקנים. יש הקצבות למועדונים מהטוטו ומהעירייה ויחד עם ה-1.5 מיליון דולר אני אגמור את העונה הזאת גם אם אלי שגב יחליט להיפרד בצורה חד צדדית ממכבי נתניה".

המנכ"ל רועי דניאל שוחח הבוקר (שני) עם השחקנים על המצב הקשה ועתיד המועדון: "כולכם יודעים את המצב ואני לא מתכוון לייפות את הדברים, אני רוצה שתדעו שכולם פה באותה הסירה, גם עובדי המנהלה וגם עובדי מחלקת הנוער מחכים למשכורות, כולם באותה הצרה. אני רוצה שתדעו שאתם לא לבד, אנחנו נדאג לכל ההתחייבויות ובשבועיים הקרובים אתם תקבלו את המשכורות עד השקל האחרון. כאן אני מבקש מכם להיות ספורטאים, להרים את הראש ולגלות בגרות, אחריות ומקצוענות על אף הקושי".

מאמן הקבוצה יוסי מזרחי פנה אף הוא לשחקנים: "כבר הייתי במועדונים שלא שולמו משכורות שלושה וארבעה חודשים, השחקנים ידעו שזה המקצוע שלהם וזה העתיד שלהם. עכשיו שמעתם את מנכ"ל המועדון ואני רוצה שמהנקודה הזו והלאה תתעסקו אך ורק במה שקורה בדשא ובמשחק בשבת כי המשחק חשוב ואף אחד לא יעשה לנו הנחות. יש קהל אוהדים גדול מאוד מאחוריכם שהמועדון הזה חשוב לו ואתם צריכים לתת הכל על הדשא במיוחד בשבילם".

עופר אורליצקי יו"ר בקרת התקציבים (משמאל). קובי אליהו
כדור הרגעה לשחקני נתניה. אורליצקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully