וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיט: "אם הפועל ניצחה את מכבי תל אביב, גם אנחנו יכולים"

18.11.2014 / 9:59

למרות ההפסד בהארכה להפועל חולון, הרכז של מכבי חיפה בטוח בקבוצתו ושולח מסר לאלופה: "יש לנו עוד זמן להתחבר, הדבר הכי חשוב זה ללמוד מההפסד"

one

מכבי חיפה רשמה אמש (שני) את הפסדה הרביעי העונה, כשנוצחה באולם הפחים על ידי הפועל חולון 89:81. הקבוצה של רמי הדר הוליכה לאורך רוב שלבי המשחק, כשארבעת השחקנים המובילים שלה, אייק אופייבו, דמונטז סטיט, דגן יבזורי וג'ף אלן, קולעים ביחד 65 נקודות וגורמים לחולון לכאב ראש גדול. למרות זאת, ברבע האחרון הצליחה חולון להפוך את המשחק, וכפתה הארכה, במהלכה נראו שחקניו של הדר עייפים והפסידו את המשחק.

"הרגשתי שזה היה משחק טוב, שתי הקבוצות נלחמו, היינו קצרים בסיום, והם ניצחו את המשחק", אמר סטיט בסיום המשחק, "יבמחצית השנייה חולון עשתה עבודה טובה בניסיון ללחוץ אותנו, בעיקר אותי, ניסו להכריח אותנו לעשות דברים מסוימים, השחקנים שלהם עשו דברים גדולים. כדי שננצח משחק, אנחנו צריכים לקחת ריבאונד הגנה ולא לאבד כדורים".

הרכז האמריקאי, ששיחק בעברו בהפועל תל אביב בטוח בעתיד הקבוצה שלו, ושלח מסר ברור למכבי תל אביב שמשחקת נגד קבוצתו בשבוע הבא ברוממה, "יש לנו משחקים בקרוב שאנחנו חייבים לנצח. עדיין מוקדם בעונה, זה עדיין לא ינואר או פברואר, יש לנו זמן להתחבר, אבל הדבר הכי חשוב עבורנו זה ללמוד מההפסד הזה. יש לנו את מכבי במשחק הבא? אם הפועל (תל אביב, א.ש) עשתה את זה, גם אנחנו יכולים".

בקבוצה עושים מאמצים גדולים כדי לצרף שחקן זר עד למשחק נגד מכבי תל אביב, ככל הנראה בעמדה מספר 2, בה משחק היום דגן יבזורי כמעט לבדו. הסגל של חיפה מונה כיום ארבעה זרים, אך בשל העובדה ששיתפה העונה כבר חמישה זרים במשחק אחד, היא לא זכאית למענק הכספי מהטוטו ווינר, ורישום של חמישה זרים בטופס המשחק לא יפגע בה כלכלית.

דמונטז סטיט שחקן מכבי חיפה. AP
לא מאבד תקווה. סטיט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully