וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אנחנו זקוקים לגבוה, בקרוב יתפנו שחקנים איכותיים"

18.11.2014 / 9:51

מכבי תל אביב המריאה לצרפת לקראת המשחק מול לימוז', המאמן התייחס לחיזוק לו הוא זקוק: "נחפש 4 עם קליעה, מציעים לנו הרבה שחקנים". ג'ייק כהן שולח מסר: "מקווה שהרווחתי את מקומי"

one

לאחר שהשיגה ניצחון 74:89 אמש (שני) על הפועל גלבוע/גליל ועצרה את הפסדיה בליגה הישראלית, מכבי תל אביב יצאה הבוקר לצרפת לקראת משחק היורוליג מול לימוז'. השחקנים, שחזרו מהמשחק אחרי חצות, נראו בשדה התעופה עייפים, אולם רגועים לאחר שני הניצחונות. המשחק מול לימוז' יהיה המשחק השלישי של מכבי בחוץ.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
החיפושים אחר חיזוק נמשכים. גודס/קובי אליהו

גיא גודס התייחס למצבה של הקבוצה: "בעונה יש דינמיקה מסוימת. אחרי 3 הפסדים נכנסנו למקום לא טוב, וכשאתה נכנס למקום כזה אתה עושה הכל כדי לצאת משם. החבר'ה שמו את הראש במקום הנכון, עבדו קשה. השגנו ניצחון לא פשוט במלאגה ואמש מול הגליל, כל ניצחון מוסיף בטחון לשחקנים. צריך להשיג ניצחנות, יש שחקנים שצריכים להיכנס עוד לכושר ויעזרו לקבוצה. מדובר בתהליך".

על המשחק מול לימוז' אמר גודס: " לימוז' היא קבוצה שנלחמת על החיים שלה ביורוליג ויכול להיות שזו ההזדמנות האחרונה שלה להישאר בתמונה. היא הייתה קרובה מאוד לנצח את צסק"א מוסקבה בשבוע שעבר. משחקים כאלה הם אף פעם לא קלים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בדברים שלנו ולהגיע מוכנים פיזית ומנטאלית, ניצחון שם ימקם אותנו במצב טוב מאוד לקראת הטופ 16".

לשאלה לגבי החיזוק השיב גודס: "בעיקר על העמדה של רנדל אנחנו נצטרך להביא עוד מישהו עם גודל, שמסוגל לקלוע מבחוץ. אני לא יכול להתחייב על תאריכים כי זה תלוי מי פנוי בשוק, ומה איכות השחקנים. אני לא בטוח שזה יהיה בשבועות הקרובים, לדעתי בסוף החודש הבא יתפנו שחקנים יותר איכותיים. אנחנו לא נלך על שחקנים שלא יכולים לתרום לנו, מציעים לנו הרבה שחקנים אבל אנחנו מחכים באמת למישהו שישדרג אותנו ולא נביא מישהו שלא יכול".

גודס הוסיף: "גייק' הוא 4 עם גובה שיכול לעזור בריבאונד, ראינו את זה גם מול גליל. נצטרך את העזרה הזאת גם ביורוליג. ניתן לו דקות יורוליג, מה שלא עשינו עד עכשיו. בריאן רנדל בשלבי התאוששות מקרע בשריר הירך. הוא בחור מיוחד, כי בפציעות שאנשים אחרים יושבים הוא משחק. הוא יעשה הערב אימון קל בתקווה שבלימוז' הוא ייקח חלק במשחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב טיילה בדרך ל-74:89 על גלבוע/גליל

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. קובי אליהו
יקבל דקות גם מול לימוז'? ג'ייק כהן/קובי אליהו

ג'ייק כהן, שהצטיין אמש עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, התייחס למסע הצפוי: "כבר חווינו כמה נסיעות במהלך העונה החולפת עם היורוליג. הנסיעות הן חלק מהמשחק. גם הקבוצות היריבות צריכות להתמודד עם מצבים דומים. זה לא משהו מתרכזים בו. אנחנו מתרכזים יותר באימונים ובתדריכי הוידיאו".

על המשחק מול לימוז' הוסיף כהן: "זה יהיה משחק קשה, אבל נהיה מוכנים. חזרנו לעצמנו בשני המשחקים האחרונים ואנחנו נשתדל להמשיך לנצח, גיא אמר לנו לנסות לייצר רצף ניצחונות וזה בדיוק מה שאנחנו ננסה לעשות".

על המשחק מול גליל אמש אמר כהן: "היינו במצב לא טוב והיינו צריכים להתמודד עם זה. התכוננו היטב למשחק. צריך לתת הרבה קרדיט לחבר'ה שהצליחו לחזור חזרה מהמצב בו היינו עם שני ניצחונות רצופים. כמעט לכל אחד יצא להיות בסיטואציה בה הוא הפסיד משחק שהוא מאוד רצה לנצח והמבחן האמיתי הוא איך חוזרים ממצב כזה. אנחנו נלחמנו. אנחנו מתכוונים להמשיך לקום ולהילחם והרוח הזו תעזור לנו הרבה העונה".

כהן התייחס לפציעתו של גיא פניני, שסיים את העונה: "הפציעה של גיא הייתה מהלומה רצינית עבורנו. הוא חסר לנו. גיא שחקן ואדם נהדר. כיף להיות איתו בחדר ההלבשה ועל הפרקט. היינו צריכים לעכל המון בתקופה האחרונה, גם את ההפסדים וגם את האובדן של גיא. העובדה שחזרנו למרות ההפסדים והפציעות אומרת המון".

על היכולת שהציג אמש אמר כהן: "אני מקווה שהרווחתי את מקומי. בכל פעם שאני עולה לפרקט אני מנסה לנצל את זה על הצד הטוב ביותר ולעשות כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה לנצח, אם זה לקלוע או לקחת ריבאונדים ולשחק בהגנה. לא משנה מה צריך לעשות, אני אוכיח שמקומי על המגרש. עם כל משחק שעובר אני מרגיש יותר ויותר נוח. זה משהו שעבדנו עליו באימונים כי אי אפשר לשחק כאשר לא מרגישים בנוח".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully