וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב טיילה בדרך ל-74:89 על גלבוע/גליל

צפו: ג'ייק כהן ביכולת נהדרת עם דאבל דאבל (22 נקודות, 10 ריבאונדים) ניצל את חסרונו של בריאן רנדל הפצוע והוביל את האלופה לניצחון קליל. אוחיון ושחורציאניטיס הוסיפו 15 כל אחד

one

מכבי תל אביב המשיכה במגמת ההתאוששות שלה ורשמה הערב (שני) ניצחון שני רצוף, עם 74:89 קליל על הפועל גלבוע/גליל בגן נר. אחרי הניצחון החשוב במלאגה, ששם סוף לרצף של שלושה הפסדים, מכבי תל אביב נראתה שוב רעננה ומלאת ביטחון. ג'ייק כהן ניצל עד תום את חסרונו של בריאן רנדל הפצוע כדי לרשום תצוגת שיא במדים הצהובים, עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, יוגב אוחיון וסופוקליס שחורציאניטיס הוסיפו 15 כל אחד ולא השאירו לקבוצה של ברק פלג סיכוי כבר מהרגע הראשון.

בזכות הניצחון, מכבי תל אביב עלתה למקום השלישי בליגת העל ועלתה למאזן 2:5. גלבוע/גליל עם הפסד רביעי רצוף נותרה במקום הלפני אחרון בטבלה. לפני המשחק ערכה גלבוע/גליל טקס פרידה מהמנהל המיתולוגי עמית גל, שעזב את הקבוצה בקיץ האחרון אחרי שנים ארוכות בתפקיד.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. יוסי ציפקיס
תצוגת שיא במדי מכבי תל אביב. ג'ייק כהן/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

שחורציאניטיס וסמית' פתחו היטב והעלו את מכבי תל אביב ליתרון 6:15 אחרי שלוש דקות, מה שגרם לברק פלג להזעיק פסק זמן. איתי שגב עלה מהספסל של הביתיים וסיפק חמש נקודות, אך ג'ייק כהן השיב עם חמש משלו והאלופה הוליכה 11:20 בתום הרבע הראשון.

הבריחה של הצהובים נמשכה גם ברבע השני. סילבן לנדסברג צלף שלשה מהפינה, יוגב אוחיון הוסיף ג'אמף מחצי מרחק וג'ייק כהן הגיע לשמונה נקודות אישיות, בדרך ליתרון 14:31. סלים של רפי מנקו ונמרוד טישמן החזירו את הביתיים לעניינים, והורידו ל-46:36, שתי דקות לסיום הרבע השני. ברנדווין הוריד לחד ספרתי, אבל סלים נוספים של אוחיון וכהן (18 נקודות ו-9 ריבאונדים במחצית) קבעו 39:52 למכבי תל אביב בהפסקה.

ג'ייק כהן הגיע לדאבל דאבל עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים כבר בתחילת הרבע השלישי, ומכבי תל אביב הגדילה את היתרון ל-20, 48:68. סל קל של לנדסברג חתם את הרבע השלישי וקבע 55:77 למכבי תל אביב. קינדל דייקס וג'רמייה ווילסון הצליחו להמתיק את הגלולה המרה ולצמק ל-87:74 לקראת סיום, אבל זה היה אקורד הסיום. מכבי תל אביב ניצחה לבסוף 74:89.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
עמוק בתחתית. ברק פלג/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 22 (7 מ-10 מהשדה, 10 ריבאונדים, 2 חסימות), יוגב אוחיון (5 אסיסטים) וסופוקליס שחורציאניטיס 15 כל אחד, סילבן לנדסברג 13 (9 ריבאונדים), דווין סמית' 9, אלכס טיוס 6, אלכס מאריץ' 4, מרקז היננס 3, ג'רמי פארגו 2. בן אלטיט ואור לאומי שותפו ולא קלעו.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'רמייה ווילסון ואיתי שגב (6 מ-6 מהשדה, 2 מ-7 מהקו) 14 כל אחד, רפי מנקו 11, נמרוד טישמן 9, אלכס יאנג 8, קינדל דייקס 7, עודד ברנדווין 6, חואקין שוכמן 2. שי זלץ שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully