וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלון: "אנחנו מאושרים שכספי חזר, הוא עושה עבודה גדולה"

מאמן סקרמנטו משבח את הישראלי, שרושם פתיחת עונה סולידית: "הוא נותן בדיוק את מה שאני צריך מהספסל, היה נהדר לראות אותו מככב מול הספרס". וגם: איך כספי הפך לברומטר של הקינגס?

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. GettyImages
מצא נישה. כספי/GettyImages

עומרי כספי ממשיך בפתיחת העונה הסולידית שלו, ובסקרמנטו מוסיפים להיות מרוצים ממנו. שלשום (בין שישי לשבת) כספי העניק לקינגס ניצוץ מהספסל, כשעלה ל-22 דקות מול סן אנטוניו, קלע 9 נקודות והוריד 5 ריבאונדים. עכשיו הוא מקבל מחמאות רבות, ולא רק על התצוגה המצוינת מול האלופה.

"מה שטוב אצל עומרי זה שבכל דקה שהוא על המגרש הוא רץ. הוא חותך לסל, נע הרבה ללא כדור, הוא פשוט מנסה לגרום לדברים לקרות. היה פשוט נהדר לראות אותו מככב מול הספרס. היה לו חלק באנרגיות ובאקטיביות שהראינו במשחק הזה", אמר מאמנו מייקל מאלון.

כספי, שמקבל העונה דקות בעמדות 3 ו-4, קולע אמנם 6.5 נקודות בלבד בממוצע למשחק, אבל מדורג בשני בקבוצה באחוזים מהשדה (52.6%), והפך למעין ברומטר של הקינגס: בששת הניצחונות של סקרמנטו העונה הוא עומד על 8.2 נקודות והולך לקו 3.5 פעמים בממוצע, בעוד בהפסדים הוא קולע רק 4 וזורק מהעונשין רק זריקה וחצי.

"לעומרי יש הבנת כדורסל גבוהה מאוד. הוא בחור מאוד תחרותי. הוא נותן לי מהספסל בדיוק את מה שאני רוצה: ריבאונד, ריצה מצד לצד, תנועה ללא כדור. אנחנו פשוט מאושרים שקיבלנו אותו בחזרה ואנחנו זקוקים לאותה יכולת מצוינת ממנו גם בהמשך", הוסיף מאלון.

מאמן סקרמנטו קינגס מייקל מאלון. AP
יש עם מה לעבוד. מייקל מאלון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully