וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ג'ייק כהן היה פנטסטי, אי אפשר לבקש יותר משחקן"

17.11.2014 / 22:50

מאמן מכבי תל אביב שיבח את התצוגה של הפורוורד, שהצטיין בניצחון בגלבוע: "הוא הצליח להיכנס לנעליים של רנדל". כהן: "הרגשתי נהדר". ברק פלג: "לא ברור לי למה זה קרה"

one

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) במגמת ההתאוששות שלה עם ניצחון קליל 89:74 על הפועל גלבוע/גליל בגן נר. חמישה ימים לאחר ששמה סוף למשבר וניצחה במלאגה, החבורה של גודס הצליחה לחזור למסלול גם בליגה, בעיקר בזכות יכולת שיא של ג'ייק כהן, שנכנס לנעליו של בריאן רנדל הפצוע וניפק דאבל דאבל עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. יוגב אוחיון וסופוקליס שחורציאניאטיס הוסיפו 13 כל אחד ואפילו סילבן לנדסברג הוריד חלודה עם 13 משלו.

גיא גודס היה מרוצה: "היה חשוב להגיע מוכנים מבחינה מנטלית. בליגה הזו כל דבר יכול להתפתח לכיוון כזה או אחר, לכן אני שמח שפתחתנו פער גדול מוקדם. ג'ייק היה פנטסטי, הוא נכנס לנעליים של רנדל ועשה עבודה הגנתית מצוינת ונקודות. אי אפשר לבקש יותר משחקן שכל הזמן רוצה להצליח ולהתקדם. הוא שחקן צעיר ואני מאוד מרוצה ממנו".

על העלייה של פארגו מהספסל אמר המאמן: "כרגע זה הולך טוב וזה נותן לנו כוח גם מהספסל. בשנה שעברה היה לנו את טייריס רייס שהיה ה-MVP של היורוליג. הוא עלה מהספסל וזו לא הייתה פחיתות כבוד. בסופו של יום כשמסתכלים על הסטטיסטיקה, צריך לראות מה השחקנים עשו על המגרש וזה לא משנה אם הם פתחת או שיחקת באמצע".

לקראת משחק החוץ נגד לימוז', אמר גודס: "זה לוח הזמנים. בשבוע שעבר היה לנו את מלאגה שזה נסיעה לא קלה והשבוע יש לנו את לימוז' ואת גליל. אבל רוב החבר'ה שלנו עברו את זה כבר ואין לנו תירוצים. לימוז' זו קבוצה מאוד ביתית שאצלה יכולה לנצח כל קבוצה".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן עם המאמן גיא גודס ועוזרו פיני גרשון. ניב אהרונסון
הפעם, הוא מרוצה. גודס עם ג'ייק כהן/ניב אהרונסון

ג'ייק כהן, שהצטיין עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, אמר: "הרגשתי נהדר. הקבוצה הייתה בירידה, אבל עבדנו קשה כדי להשתפר והיום זה השתלם. אנחנו מקווים שהמשבר מאחורינו. נשתפר מיום ליום, ונעבוד קשה באימונים כדי שמה שקרה בשבועיים האחרונים, לא יחזור על עצמו. מבחינה אישית כמובן שאני רוצה לשחק כמה שיותר".

ברק פלג שסופר כבר ארבעה הפסדים רצופים, אמר בסיום: "לחטוף 52 נקודות במחצית, מול כל הקהל הזה - לא ברור לי למה זה קרה. נפלנו שם, באנרגיות. אלו השחקנים שבחרנו ושיש לנו, הלכנו על קו מסוים שיש לו מחיר. אנחנו אחרי ארבעה הפסדים ואנחנו צריכים לנצח משחקים, לכן צריך לחשוב איך מתחזקים. באופן טבעי כשדברים לא עובדים חושבים איך לשנות דברים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully