וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני יזרעאלי: "המחצית הראשונה הייתה זוועה, באנו בלי אנרגיות"

17.11.2014 / 22:38

גארד חולון התייחס לפתיחה החלשה של הקבוצה שלו מול מכבי חיפה: "אחד התפקידים שלי הוא לדרבן את השחקנים". חסין: "לא פשוט לצאת מהבור ממנו יצאנו". הדר: "אתם צריכים לשפוט אותנו לפי הכישרון שיש בקבוצה"

מגד גוזני

הפועל חולון ניצחה הערב (שני) 81:89 את מכבי חיפה, במסגרת המחזור השביעי בליגת העל ובתום הארכה. לקבוצה של אלעד חסין זהו הניצחון הרביעי העונה והיא עם מאזן 3:4, בעוד הירוקים עם מאזן הפוך של 4:3 ובשבוע הבא מכבי תל אביב מגיעה לרוממה. מה שנקרא, לא היריבה האופטימלית במצב כזה.

מאמן חולון אלעד חסין אמר בסיום: "חיפה קבוצה טובה מאוד, שבאה להרביץ ולשחק קשוח. במחצית הראשונה הם לימדו אותנו שיעור באיך משחקים כדורסל קשוח. במחצית השנייה חזרנו להיות מי שאנחנו, עם הגנה קשוחה, בסוף המשחק עמדנו במפתחות שדיברנו עליהם. קרדיט גדול לשחקנים, הם הוציאו לפועל את מה שדיברנו עליו, לא פשוט לצאת מבור כזה, במחצית הראשונה היה כדורסל קצת מסורבל. סיימנו את המשחק עם 21 אסיסטים ו-60 אחוז ל-2 וכל אחד היה קונה את זה".

על השמועות כי לורנס באוורס עשוי לעזוב את הקבוצה, אמר חסין: "לורנס באוורס עשה כמה פעולות טובות בסוף המשחק, הוא שחקן שנמצא איתנו כבר שנה שנייה. אני חושב שהוא יודע שאנחנו עושים הכל כדי שהוא יצליח. אני לא רוצה להתעסק בספקולציות".

גארד חולון גוני יזרעאלי: "המחצית הראשונה הייתה זוועה, ככה זה כשאנחנו באים בלי אנרגיות. אני לא יודע אם ניצחתי את המשחק, אחד התפקידים שלי זה לדרבן את השחקנים, להביא אותם לאנרגיות הנכונות. זה היה התפקיד שלי בכל הקבוצות שבהן הייתי ואני שמח שזה עבד היום. הקבוצות של חולון פה בכל השנים באות עם הרבה אנרגיה בכל משחק".

מאמן מכבי חיפה רמי הדר אמר: "איבדנו את המשחק בתחילת המחצית השנייה כשלא הצלחנו להמשיך את העצירות. זה הביא אותנו בסוף למשחק של נקודה לפה, נקודה לשם. זה חלק מהחיים, בשבוע שעבר לקחנו משחק כזה. אנחנו קבוצת הגנה טובה".

הדר התייחס לפתיחת העונה החלשה של מכבי חיפה ואמר: "אתם צריכים לשפוט אותנו לפי רמת הכישרון שקיימת, יש לנו קבוצה עם אופי. הליגה צמודה מאוד, יש הבדלים גדולים בין בית לחוץ, מוקדם לדעת איפה נהיה ולאן נגיע".

גארד הפועל חולון גוני יזרעאלי. מגד גוזני
מבסוט. יזרעאלי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully