וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הובסה 5:0 על ידי אוקראינה, איבדה סיכוי לעלות ליורו

הנבחרת של אלי אוחנה הציגה יכולת רעה מאוד, בעיקר בחוליה האחורית ונענשה חמש פעמים. היריבה החזקה נהנתה משער אחד של שחקן דינמו קייב וארבעה נוספים של שחקנים משחטאר דונייצק

אלי אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל. ניב אהרונסון
תוצאה מאוד לא מחמיאה. אוחנה/ניב אהרונסון

נבחרת הנוער של ישראל (U19) איבדה הערב (שני) סיכוי לעלות לאליפות אירופה 2015 אחרי ,תבוסה 5:0 לאוקראינה במשחק שהתקיים באצטדיון בנתניה. מדובר בהפסד הגדול ביותר של נבחרת הנוער מאז ה-5:0 לפורטוגל באוקטובר 2012. חמישה חודשים לפני כן, הנבחרת של אוחנה הובסה 7:1 על ידי אותה פורטוגל.

ישראל סיימה את בית ח' במקום השלישי, עם שלוש נקודות בלבד. לשלב הבא במוקדמות, שלב העלית, עלו הנבחרות שסיימו במקומות 1 ו-2 בכל בית, וכן הנבחרת שסיימה עם המאזן הכי טוב במקום השלישי (מקדוניה - בית י"ב). שבדיה ואוקראינה שסיימו במקומות 1 ו-2 בבית ח', ממשיכות לשלב העלית.

הנבחרת הישראלית הציגה משחק הגנה חלש מאוד, והטעויות וחוסר הסדר בחוליה האחורית עלו בספיגות. ארטם בייסיידין מדינמו קייב (18) כבש את הראשון, ועל ארבעת השערים הבאים היו אמונים ארבעה שחקנים של שחטאר דונייצק: דניס ארנדרוק (27), ויקטור קובלנקו (58), אנדריי בוריאצ'וק (66) ואלכסנדר זובקוב (82).

אוחנה סיכם: "הם שלטו ללא עוררין מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה. כמעט בכל הזדמנות הם הצליחו הלבקיע. בכל קרב פיזי הפסדנו, היה להם יתרון באתלטיות, בכל מאבק פיזי הם ניצחו. ראיתי אותם לפני כן וידעתי שהם פייבוריטים. הם פשוט נבחרת הרבה יותר טובה מאיתנו. חבל כי יכולנו לגמור את זה במשחק נגד שבדיה, כשהיו לנו המון הזדמנויות לנצח, אבל הפסדנו. שם בעצם הפסדנו את הטורניר כולו. זה הפסד כואב, אבל זה הפסד של כדורגל. כל הקרדיט לאוקראינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully