וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה מעוניינת לצרף את קני קאדג'י

17.11.2014 / 17:51

הפורוורד-סנטר הקמרוני שמשחק כיום בטריקלה היוונית עשוי לעזוב את קבוצתו בשל בעיות כלכליות ולהצטרף לקבוצה של רועי חגאי במקומו של ג'וליאן מבונגה הפצוע. צפו בביצועיו

קני קאדג'י במדי מכללת מיאמי. AP
בדרך לנהריה? קאדג'י/AP

עירוני נהריה נמצאת במגעים לצירופו של הפורורוורד-סנטר הקמרוני קני קאדג'י שמשחק בימים אלה בקבוצת טריקלה היוונית, כך נודע היום (שני) לוואלה! ספורט. בקבוצה מחפשים אחר שחקן שיחליף באופן זמני את ג'וליאן מבונגה ששבר את ידו, כשגם קני לאוסן ששיחק בקבוצה בעבר נמצא על הפרק, אך בנהריה מעדיפים בשלב הזה את קאדג'י, שבשל בעיות כלכליות קשות בקבוצתו היוונית מעוניין לעזוב את המדינה.

קאדג'י (26, 2.08) גדל בנוער של פו אורטז, ובשנת 2007 בלט במחנה של אדידס בניו אורלינס מה שגרם למכללת פלורידה לצרף אותו. אחרי שנתיים בהם לא פרץ עבר לאוניברסיטת מיאמי שבפלורידה, שם שיתף פעולה עם דוראנד סקוט, שחקנה של הפועל תל אביב, ורשם 12.9 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי שהרשים בליגת הקיץ במדי קליבלנד בקיץ שעבר קיבל חוזה במדי הקבלירס אך נחתך לפני תחילת העונה. בדצמבר אשתקד חתם בבראונשוויג אך שוחרר אחרי חמישה משחקים בלבד, ואת העונה סיים בליגת הפיתוח במדי ריו גראנדה. העונה שיחק בליגת הקיץ במדי מילווקי, וחתם בתחילת העונה בטריקלה שם רשם עד כה 10.4 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הקבוצה של רועי חגאי ממוקמת במקום ה-11 עם ניצחון אחד בשבעה מחזורים עד כה. אמש היא הפסידה 76:65 למכבי ראשון לציון בחוץ, ובמחזור הבא תתארח בנס ציונה. הסגולים מאמינים כי בעזרת שינויים בסגל יוכלו לצאת לדרך חדשה ולהתרחק מהמקום שמוביל לליגה השנייה.

צפו בביצועיו של קאדג'י במכללת מיאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully