וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: צסק"א סופיה מעוניינת בלארי קאיודה

17.11.2014 / 16:12

הבולגרים יהיו מוכנים להציע כ-400 אלף דולר עבור החלוץ הניגרי, אלי שגב צפוי לדרוש סכום גבוה בהרבה. שחקני הקבוצה כינסו אסיפת חירום: "המצב קשה מאוד"

one

צסק"א סופיה מעוניינת בחלוץ מכבי נתניה לארי קאיודה כבר בחלון ההעברות של ינואר. הבולגרים מציעים 400 אלף יורו עבור הניגרי, אותו מעוניין למכור בעלי נתניה אלי שגב כדי לכסות חלק מההתחייבויות שיש לו כלפי המועדון לעונה הקרובה. שגב ביקש מבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב מיליון יורו וחצי וספק אם יסכים להצעה של צסק"א סופיה, שעשויה להשתפר בהמשך המו"מ.

אי ודאות במכבי נתניה בעקבות העיכוב במשכורות חודש אוקטובר והודעת בעלי הקבוצה אלי שגב כי הוא מתכוון לעזוב בתוך חודשיים. שחקני הקבוצה התכנסו היום (שני) לאסיפת חירום לפני האימון. ההתכנסות באה בעקבות שיחה שהייתה לקפטן הקבוצה ערן לוי עם המנכ"ל רועי דניאל, במהלכה שמע השחקן כי אין בשלב הזה צפי לתשלום המשכורות. כזכור, הבטיח שגב בשבוע שעבר לדניאל ולאחרים במועדון כי ב-17 בחודש הוא יזרים כסף לטובת תשלום המשכורות, אלא שהיום הגיע והכסף לא הועבר.

בעקבות הדברים החליטו השחקנים להתכנס לאסיפה בחדר ההלבשה ללא הצוות המקצועי. הדלת של החדר נסגרה ובמשך דקות ארוכות ישבו השחקנים לשיחה על מצבם. בין השאר עלתה האפשרות לעשות איזשהו צעד שיזעזע את המועדון, אולם במחשבה נוספת הוחלט כי אין טעם בשלב הזה לנקוט בצעדים חריגים. אחד השחקנים הסביר: "זה לא שאם היינו משביתים את האימון הכסף היה עובר יותר מהר. אנחנו מבינים שיש בעיה לבעל הבית לשלם משכורות ואם לא נתאמן, זה לא יזרז את קבלת הכסף. בכל מקרה, המצב קשה מאוד".

שחקן אחר הוסיף: "האינדיקציה הכי טובה לבעיה שלנו היא שביום כזה, דיברנו בינינו הרבה יותר על המשכורות מאשר על הניצחון של הנבחרת. בכל מועדון בטח דיברו על התצוגה מול בוסניה, אבל אנחנו דיברנו רק על הכסף שלא קיבלנו כבר שבוע ושבכלל לא ברור מתי נקבל".

הקבוצה סיימה להתאמן בבת חפר בעקבות השזרוע במתקן האימונים בנתניה ומחר תחזור למועדון, אז גם צפוי המנכ"ל דניאל לקיים שיחה בה יסביר לשחקנים את המצב הקשה אליו נקלע המועדון. בעניין אחר, קשר הקבוצה עמית בן שושן סובל מכאבים עזים בגבו ולא התאמן.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מצב קשה. ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully