וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "קשה להאמין שאלה השחקנים שהביסו את מכבי"

17.11.2014 / 10:20

גורם בקבוצה כועס מאוד על היכולת בתבוסה להרצליה: "להיראות ככה בבית שלנו? לא מתקבל על הדעת". אובאנון: "אפשרי שחגגנו יותר מדי. הפסד שילמד אותנו להיות צנועים"

one

הפועל תל אביב ספגה אמש (ראשון) הפסד רביעי בשבעה מחזורים העונה כשהובסה בבית על ידי בני הרצליה 92:77. הקבוצה של עודד קטש, שהגיעה למשחק לאחר הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי, קלעה 2 שלשות מ-16 נסיונות, אפשרה להרצליה לקלוע ב-70 אחוז ל-2 נקודות, ונראתה כבויה מאוד לאורך שלבים ארוכים של המשחק. המאמן אף לקח אחריות על ההפסד ואמר כי חש שזה הולך להגיע במהלך שבוע האימונים.

"קשה להאמין שאלה השחקנים שהביסו את מכבי תל אביב בשבוע שעבר", אמר גורם בהפועל שהיה כעוס מאוד בסיום המשחק, "אנחנו פחדנו מאוד שנקלע למשחק לא טוב, אבל בחלומות השחורים ביותר שלנו לא חשבנו שהשחקנים ייראו ככה. זה היה פשוט מביך. בבית שלנו להראות ככה? זה לא מתקבל על הדעת. אנחנו מתרחקים ממחזור למחזור מהצמרת, והגיע הזמן שמישהו יעיר את השחקנים".

לארי אובאנון, שקלע 29 נקודות בדרבי בשבוע שעבר והסתפק הפעם ב-12 בלבד, הוסיף: "קיבלנו בעיטה בתחת, צריך לתת להם קרדיט, הם באו וקלעו ואנחנו לא. הם ניצחו אותנו במגרש הביתי שלנו. הם קלעו הרבה סלים במעבר, הם קלעו הרבה לייאפים קלים, אחרי זה הם התחילו לקבל ביטחון וקלעו סלים קשים, נתנו להם להכנס למשחק, זה פגע בנו מאוד. אפשרי שחגגנו יותר מדי, אנחנו צריכים להתחבר מחדש, זה הפסד שילמד אותנו להיות צנועים, נעבוד קשה ונצא לאשדוד בשבוע הבא. נרד לקרקע, צריך לתת קרדיט להרצליה".

הגארד האמריקאי הוסיף על המטרות של הקבוצה להמשך העונה: "הפועל קבוצה טובה מאוד, יש לנו הרבה כישרון בקבוצה, אנחנו צריכים להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה, לא רק מול קבוצות חזקות, אלא מול כל קבוצה".

לארי אובאנון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"קיבלנו בעיטה בתחת". אובאנון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully