וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות של גאנה: "גרנט מוטיבטור, יש לו אופי חזק"

קוושי ניאנטאקי הסביר מדוע בחר בישראלי לאמן את הנבחרת: "יש לו את היכולת להתמודד עם כוכבים גדולים ואגו". אנדרה איו: "הוא ירגיש את הלחץ בגאנה, פה רוצים לזכות בתארים"

אברהם גרנט. ברני ארדוב
עובר מאזרחי למדים. גרנט/ברני ארדוב

אחרי הרבה מאוד זמן מחוץ למגרשים, אברהם גרנט סיכם כמאמן נבחרת גאנה שנחשבת לאחת הנבחרות החזקות באפריקה. עדיין ללא גרנט על הקווים, הגנאים הובכו ביום שבת האחרון כשהפסידו 1:0 לאוגנדה החלשה וזקוקים לניצחון על טוגו במחזור הסיום כדי לעלות לאליפות אפריקה שתיפתח בעוד כחודשיים.

ובינתיים, קוושי ניאנטאקי, יו"ר ההתאחדות הגנאית הסביר מדוע הוא בחר במאמן הישראלי לתפקיד על פני המועמדים האחרים שהתחרו מולו על הג'וב. "גרנט הוא מוטיבטור. יש לו את היכולת והכישורים לאמן שחקנים מהטופ עם אגו גדול וזה אחד האתגרים שנדרשים ממאמן של הנבחרת הזו", אמר ניאנטאקי.

ניאנטאקי הוסיף: "אני זוכר שגרנט אימן את צ'לסי, קבוצה עם ארבעה קפטנים והוא הצליח להוביל אותם עד לגמר ליגת האלופות. יש לו נחישות ומנטליות חזקה. אנחנו מקווים שהוא יצליח לנצל את האיכויות שיש לו בנבחרת כדי לזכות בתארים".

גם אנדרה איו, אחד מכוכבי נבחרת גאנה, פרגן לישראלי: "גרנט הוא מאמן טוב, הוא אימן מועדונים גדולים ואנחנו מקווים שהוא יעזור לנו. אני יודע שגרנט ירגיש את הלחץ בגאנה. הוא ילמד שגאנה היא מדינה שצריכה לנצח משום שלא זכינו בתארים הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully