וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זה לא הזמן לתת ללברון מנוחה, אלא לתת לו להיכנס לקצב"

רגע לפני דנבר (02:00) דיוויד בלאט אומר שהיה שמח לתת לכוכבו יותר מנוחה, אולם זו תהיה טעות: "לברון אמר לי שהוא מרגיש בנוח, ומתחיל להיכנס לכושר שלו". הקאבס מנסים לצרף את ברואר

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Matthew Stockman, GettyImages
"האם יהיו שינויים? כן, יכולים להיות, אבל זה לא כתוצאה מעונש או חוסר אמונה". בלאט/GettyImages, Matthew Stockman

קליבלנד רשמה מול אטלנטה רצף של ארבעה ניצחונות, והיא מתחילה לממש את הציפיות שתלו בה לפני העונה. ביום שלישי היא תארח את דנבר (02:00) ותקווה להמשיך במומנטום החיובי, ולעלות למאזן של 3:6. הדיווחים ביממה האחרונה באוהיו מלמדים על שינוי בחמישייה שהמאמן דיוויד בלאט מתכנן, כשהרוקי ג'ו האריס עשוי להחליף בעמדת השוטינג גארד את שון מריון הוותיק. האריס זוכה לקרדיט רב מבלאט, והשתלב ברוטציה בהצלחה, ואחרי שהפך את דיון ווייטרס לשחקן ספסל, ייתכן שגם מריון ישוב להיות שחקן מחליף.

"אני מבטיח לכם שלברון יפתח בחמישייה, אחריו אני לא יודע כמה זה משמעותי", התייחס דיוויד בלאט בהומור לשמועות נוכח השינויים שהוא מתכנן ברוטציה, "האם יהיו שינויים? כן, יכולים להיות, אבל זה לא כתוצאה מעונש או חוסר אמונה". גם לברון ג'יימס פרגן להאריס אחרי הניצחון על בוסטון בסוף השבוע: "ג'ו יהפוך לחלק משמעותי בקבוצה שלנו". בינתיים בלאט חלק מחמאות למריון בן ה-36, על היכולת ההגנתית שלו: "הוא עושה עבודה נהדרת, יש לו אפקט גדול על המשחק שלנו".

שון מריון, קליבלנד קאבלירס, מול וינס קרטר, ממפיס גריזליס. AP
מקבל מחמאות, אבל בלאט מתלבט אם להמשיך איתו בחמישייה. מריון מול קרטר/AP

בינתיים הקאבס רוצים לצרף את שחקנה של מינסוטה קורי ברואר, ולפי התקשורת האמריקאית הג'נרל-מנג'ר דיוויד גריפין רוקח עסקה עם הוולבס. בעונה שעברה ברואר קלע בממוצע 12.3 נקודות באחוזים הגבוהים בקריירה שלו - 48.1. האחוזים שלו מהשלוש נמוכים יחסית, אבל משחק ההגנה שלו יכול לסייע לקאבס.

בינתיים בלאט יכול להיות מרוצה מההתקפה. קליבלנד במקום השני בליגה, אחרי דאלאס, עם 107.9 נקודות למשחק, וגם לברון ג'יימס מרגיש בנוח כשבשלושת המשחקים האחרונים רשם ממוצע של 35 נקודות ב-59.4 אחוזים מהשדה, ומסר 7.7 אסיסטים. "לברון אמר לי שהוא מרגיש בנוח, ומתחיל להכינס לכושר המשחק הרגיל שלו", אמר דייויד בלאט על מצבו של כוכבו, "אז זה לא הזמן לתת ללברון מנוחה, זה הזמן לתת לו להיכנס לקצב. הוא משחק כדורסל נהדר, ואנחנו נהנה מזה בהמשך הדרך. האם אני רוצה לתת לו קצת יותר מנוחה במשחקים? כן".

עוד באותו נושא

קובי זרק 34 פעם וקלע 44, הלייקרס הובסו גם על ידי גולדן סטייט

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס באימון קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מרגיש בנוח. לברון באימון קליבלנד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully