וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "להיות פייבוריטים עושה לנו רע, פעם שנייה שזה קורה"

מאמן הפועל תל אביב התאכזב מהתבוסה לבני הרצליה בבית, שבאה אחרי הניצחון הגדול בדרבי. פרנקו על ניצחון ירושלים: "באירופה אנחנו יותר מדי מחושבים". דרוקר על הדהירה של ראשון לציון: "עוד נהיה אפילו טובים יותר"

המחזור השביעי בליגת העל נפתח הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, שסיפקו גם הפתעה אחת גדולה, כשהפועל תל אביב, שהביסה את מכבי תל אביב בדרבי רק לפני שבוע, נכנעה בקלות לבני הרצליה מהתחתית 92:77. הפועל ירושלים שמרה על מאזן מושלם אחרי 71:93 קליל על מכבי אשדוד החלשה, מכבי ראשון לציון המשיכה במומנטום עם 65:76 בחוץ, ואפילו הפועל אילת למודת האכזבות סוף סוף חזרה לנצח, עם 79:92 על עירוני נס ציונה.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עוד ניצחון קליל. פרנקו/ברני ארדוב

דני פרנקו: "באירופה אנחנו יותר מדי מחושבים"

הפועל ירושלים עלתה למאזן 0:7 בליגה - פתיחת העונה הטובה בתולדותיה בליגה - והיא שומרת על מקומה בפסגת הטבלה. "היה לנו מאוד חשוב להכניס הרבה אנשים לעניינים", אמר דני פרנקו בסיום. "ברייסי רייט הגיע אחרי מחלה לא פשוטה. יותם עשה קפיצה מצוינת, יניב עשה מאמץ מצוין בצבע, וכשזה מצטרף למאמץ קבוצתי כקבוצה זה הרבה יותר קל לכולם. צריך לשחק אגרסיביים, בלי לחשוב יותר מדי, באירופה אנחנו יותר מדי מחושבים ומשחקים ברצון יתר לנצח וזה משפיע עלינו לא טוב".

פרנקו הוסיף: "אנחנו לא מגיעים נינוחים אף פעם. אי אפשר להוריד הילוך. ביום רביעי? אין משחקים קלים בבית הזה. גם פרטיזן מתחזקת משבוע לשבוע ויכולה לעלות. יש ארבע קבוצות במאבק ואנחנו אחת מהן. אנחנו בטוחים שאחנו יכולים לעשות את זה. אולי בגלל זה זה עולה לנו בחוסר ריכוז".

בר טימור, שהיה מנקודות האור של ירושלים עם 12 נקודות ו-5 אסיסטים, הוסיף: "היום זה היה קצת יותר קשה. אין ספק שאנחנו נראים יותר טוב בליגה מאירופה. היה היום מאמץ של כולם, הרבה חבר'ה השתתפו. תוך כדי המשחק היו עליות וירידות, אך באופן אישי וקבוצתי ידענו להתעלות. אולי זה נראה קל אבל זה ממש לא היה ככה".

על כך ששותף למשך דקות ארוכות אמר טימור: "אמרתי מהיום הראשון שאני יודע לאן הגעתי, אני מודע שזה מועדון גדול ושמשחקים בשתי מסגרות. יש פה הרבה שחקנים טובים שיכולים לשחק וכשאני מקבל את ההזדמנות אני רוצה להוכיח את עצמי. אני שמח שזה עובד".

על משחק היורוקאפ הקרוב: "כמו כל שבוע בזמן האחרון, זה משחק מאוד חשוב. אנחנו מודעים לזה, מתכוננים כמו שצריך ורוצים לעשות את העבודה, יש עדיין סיכוי. זה עדיין בידיים שלנו ואנחנו צריכים לנצח משחקים וזה מה שאנחנו רוצים לעשות".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. קובי אליהו
חזרה לקרקע. קטש/קובי אליהו

קטש: "להיות פייבוריטים לא עושה לנו טוב"

הפועל תל אביב חזרה לקרקע אחרי הדרבי, והובסה 92:77 בידי בני הרצליה בהדר יוסף.

עודד קטש המאוכזב אמר בסיום: "יהירות זה לא, אבל זו כבר פעם שנייה שזה קורה לנו אחרי משחק טוב, הרגשת פייבוריטיות לא טובה לנו, אפשר לזהות את זה. זה לא נאמר, אבל זה באוויר. להגיד לך שלא ראיתי את זה בשבוע? האחריות שלי לעשות את מה שצריך כדי שזה לא יקרה, ואני לוקח אחריות. להרצליה יש התקפית את הכלים שיכולים להזיק לנו. אין משחקים קלים בליגה הזאת, ואני מקווה שהיום הבנו את זה. כל משחק יכול להתפתח בצורה אחרת".

בצד השני, מולי קצורין הסביר את היכולת הטובה: "לפעמים דברים מתלבשים לך כמו שאתה מתכונן ולפעמים אתה לא מצליח לעשות שום דבר. היום זה הצליח. התכוננו להרכב הנמוך של הפועל תל אביב ושחקנים הגיבו. הרבה שחקנים שיחקו טוב, ומה שיותר משמח אותי זה שרמת ההגנה שלנו הייתה טובה יותר משאר המשחקים. הגיע לנו לנצח, כל הכבוד לקבוצה. אל תגמדו אותנו ואל תעשו אותנו יותר ממה שאנחנו. כל הרצונות שלי שכולם יהיו בריאים, ברגע שנהיה בריאים אז נתקדם. קבוצות בסדר גודל שלנו זה בעיה. יש לנו המון פציעות וזה קשה מאוד להרים את הקבוצה. הקבוצה יכולה להיות טובה לליגה".

עוז בלייזר, שסיים עם 18 נקודות: "עשינו הכנה מאוד טובה אחרי ההפסד בשבוע שעבר ידענו שאנחנו לא יכולים להגיע באותה גישה, שזה אולם קשה והפועל קבוצה טובה ואנחנו צריכים להיות אגרסיביים. באנו להלחם, נתנו גוף בריבאונד ושיחקנו כקבוצה טובה. אנחנו יודעים שאחרי הניצחון הזה, אם נפסיד במשחק הבא לא עשינו שום דבר. שבוע הבא זה משחק בית ואסור לנו להפסיד משחקים בבית וזהו".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הדהירה נמשכת. דרוקר/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון ממשיכה לדהור בצמרת, ועלתה למאזן 1:5 העונה, שמציב אותה במקום השני בליגה. "ידענו שזה משחק קשה", אמר שרון דרוקר. "התכוננו כמו שצריך ולמרות שלא היה לנו משחק התקפה גדול, ידענו לכפות על זה בהגנה טובה. משחק של הקרבה ונחישות של השחקנים, ידענו לצאת ממקום קשה והשגנו ניצחון חשוב להמשך". עוד הוסיף המאמן: "היום ראינו הרבה דברים יפים של הקבוצה שלנו ואני מאמין שברגע שנתחבר יותר ונעבור יותר חוויות כקבוצה אנחנו גם נשחק יותר טוב".

ניצן חנוכי, שקלע 14 נקודות ונכנס לרשימת 10 הקלעים הגדולים של ראשון לציון בכל הזמנים:"היה משחק קשה מאוד, נגד קבוצה טובה וידענו שיהיה לא פשוט אבל שמח שעשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully