וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במכבי תל אביב על התמונה הפרובוקטיבית, קנס לשחקנים

16.11.2014 / 19:24

ראשי האלופה כועסים על התמונה שדלפה לרשתות החברתיות, בה נראה שחקן הקבוצה כשאיבר מינו חשוף: "גולדהאר משקיע מיליונים כדי להביא לכאן תרבות אחרת". ביין: "לא נעבור על זה לסדר היום"

one

זעם רב במכבי תל אביב על שחקנים בקבוצה אשר מצולמים בחדר ההלבשה בקרית שלום כשאחד משחקני הקבוצה עומד לידם ואיבר מינו חשוף למצלמה. מדובר בתמונה שצולמה על ידי אחד משחקני הקבוצה במכשיר הסלולארי שלו והופצה בקרב קבוצת הוואטסאפ הפנימית של השחקנים, אלא שהתמונה הופצה על ידי גורם נוסף למקומות אחרים ודלפה לרשתות החברתיות.

בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר, המנכ"ל מרטין ביין והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף כעסו מאוד כשנודע להם שתמונה כזו של שחקני הקבוצה דלפה מתוך חדר ההלבשה. הכעס הוא קודם על עצם קיום צילום כזה ואחר כך על זה שהוא הופץ וכאמור יצא מתחום השליטה של מכבי תל אביב.

בעקבות פרסום התמונה ברבים, החליטו במועדון לקנוס את השחקנים המצולמים בסכום של אלף שקל. גם השחקן שצילם את התמונה ספג קנס בסכום זהה. השחקן המצולם כשאיבר מינו חשוף קיבל קנס של 2,500 שקל.

מוקדם יותר הגיב המנכ"ל מרטין ביין ואמר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מתייחס לתמונה המסתובבת ברשת בימים האחרונים כדבר שלחלוטין אינו מקובל. אנו נבחן את הנושא ונטפל בו בין כתלי המועדון. התנהגות מסוג זה אינה מקובלת ובמועדון הכדורגל מכבי תל אביב לא נעבור לסדר היום".

במכבי תל אביב היו כאלה שאמרו הערב כי יתכן שהסיפור לא ייגמר רק בקנס כספי. "דווקא אחרי אירועי הדרבי כשהמועדון ספג כזה עונש, אנחנו צריכים להתמודד עם שטות כזו", אמר גורם במועדון. "אלה מסוג הדברים שהכי פוגעים בבעל הבית שמשקיע עשרות מיליונים בכל שנה ורוצה לראות כאן תרבות אחרת. זה לא יעבור בקלות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התמונה שחוללה סערה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully